בואו נדבר רגע על שירות הלקוחות

חברות משקיעות הון ומשאבים רבים בגיוס לקוחות חדשים
ומפספסות את הקהל הקיים שלהן
אותו קהל שהן כל כך מתאמצות לגייס.
בכל חברה אמור להיות גורם האמון על השירות ללקוח.מה בעצם מקיף התפקיד?

אפשר לחלק אותו לארבעה חלקים:

  • טיפול בתלונות על מוצר או עובד בחברה, שאלות לגבי החזר כספי או זיכוי
  • שאלות כלליות – מועד פתיחת החנויות/ סניפים, שאלות על מועדון הלקוחות, שאלות לגבי מבצעי מכירות, דגמים חדשים וכו’…
  • אחריות על קבלת המידע החוץ ארגוני, קבלת פניות/תלונות לקוחות, הכנסת נתונים למערכת ומדידתם, הוצאות דוחות וניתוחם אל מול הנהלת החברה, קשר עם לקוחות.
  • הפניית התלונה לגורם המטפל ומעקב אחר הביצוע

ברוב החברות צוות השירות מטפל בכל הנ”ל, ונשאלת השאלה – למה בעצם?

אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה ששירות איכותי אמור להינתן בסבלנות ובכבוד לאדם שבצד השני,הרי עומס עבודה, אינו מאפשר לצוות השירות להיות כל כולו עם האדם המתלונן, ואין דבר מרגיז יותר אדם שמתלונן מאשר אדם חסר סבלנות בצד השני של הקו.

אז בואו נפרק את זה:

יתכן כי הסעיף הראשון דורש נוכחות בחברה, קשר הדוק עם עובדים נוספים בדרגת בכירות כזו או אחרת.

אולם, שאר הסעיפים גוזלים אחוז ניכר מהזמן והאנרגיה, ואם נחשוב על כך – ניתן בקלות להוציא אותם למיקור חוץ מקצועי ומיומן,

ולפנות לצוות השירות זמן לטפל לעומק ובסבלנות בכל פנייה של לקוח ואפילו לחייך תוך כדי.

וכאן בדיוק נכנס צוות “היתרון היחסי”

הצוות שלנו מיומן בטיפול טלפוני בלקוחות, יכול להוריד משמעותית את העומס אצלכם במשרד.
חלק מהפניות יקבלו מענה/פתרון מידי. דבר שיעלה את ערככם בעיני הלקוחות ויבוא לידי ביטוי בהגדלת הכנסות לאורך זמן.
בסוף כל יום יועבר אליכם דוח מסכם ברור ומפורט ואתם – לא תצטרכו אפילו לבזבז זמן ולהקשיב להודעות במענה הקולי….

לקוחות שפועלים כבר היום במתכונת הזאת, מדווחים על שקט נפשי, מזעור התלונות ופניות להגדלת הכנסות בעסק!!!!

בואו נעשה דברים מדהימים ביחד

צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו

"כשאנחנו שואפים להיות טובים יותר ממה שאנחנו, הכול סביבנו הופך טוב יותר"

פאולו קואלו

אהבת את המאמר? יהיה מדהים אם תשתף אותו...