מערכות יחסים יוצרות הזדמנויות, יוצרות רווחים.
כל הלידים יקבלו מענה מהיר ומקצועי
הבנה עמוקה של צרכי העסק כחלק אינטגרלי מהמערכת
שקיפות מלאה ועבודה במערכות של הארגון
חשיבה אסטרטגית משותפת ומיקסום התוצאות
משאב אנושי המותאם לצרכי הארגון ומצבה מלאה תמידית
יצירתיות ומציאת פתרונות
עובד שכיר? – הכשרות? עלויות מעביד? מתנות בחגים? בונוסים? ימי חופשה? ימי מחלה? הבראה? למצוא מחליף?
באמת זה נשמע יותר זול? תציבו מספרים ותראו בעצמכם
כל לקוח ביתרון היחסי וכל עובד בחברת היתרון היחסי חתום על הסכם סודיות NDA ככה שכל המידע העסקי שקשור לכל עסק הוא שייך אך ורק לעסק.
בנוסף, מערכות הCRM שחברתינו עובדת איתם הם המערכות שלך בלבד ועל ידי הרשאות ניתן לחסום רק חלק ספציפי לכל נציג ונציג.
היתרון היחסי עובד עם מערכת הCRM של הארגון ואת הפעילות אשר מתבצעת ניתן לראות ולמדוד בזמן אמת דרך מערכות KPI ולהבין בצורה אמיתית ומהימנה את טיב השירות והמקצועיות שהוא מקבל.
חברת “היתרון היחסי” הוקמה בשנת 2006
על מנת לתת מענה לצורך של קידומי מכירות לחברות תוך כדי מענה של שירותי טלמרקטינג וניהול מכירות.
בעלת החברה, נעמי זלצינגר, בעלת שני תארים במנהל עסקים -התמחות בשיווק ובעלת רזומה עשיר בתחום ניהול מכירות לתוצאות מקסימאליות, ניהול מוקדי טלמרקטינג דינאמיים ומתן שירות ייחודי ללקוחות.
החברה שמה לעצמה כמטרה לתת ללקוחותיה יתרון יחסי בשוק תחרותי ורווי ולצורך כך משקיעה החברה את מירב משאביה בשיפור יכולות עובדיה על מנת לתת מענה הדרוש ללקוחותיה.
חזרה מהירה לאלו שהתעניינו בשירות או במוצר והשאירו פרטים באתר או ברשת החברתית - לתת פרטים ולסגור עסקה.
שיווק ישיר ומכירות באמצעות הטלפון. אנו מתקשרים לאנשים או עסקים מתוך מאגר איכותי קיים, על מנת להציע להם את השירות או המוצרים שלך
שיחות לבעלי תפקידים ספציפים בחברות או עסקים. המטרה - להציג את המוצר או השירות, ליצור עניין אצל מקבל ההחלטה - ולקבוע פגישה.
מענה טלפוני לפניות לקוחות, תוך מתן שירות אדיב ומקצועי, שימור לקוחות קיימים ואפילו יצירת לקוחות חדשים לעסק מתוך שיחות השירות.
שומרים את הלקוחות שלכם בתוך העסק. מענה אדיב, מקצועי ולא פחות חשוב: מיידי לכל בקשת עזיבה. יצירת תחושת ביטחון ללקוחות, ועוד.
מפסיקים לעסוק בגבייה ומתמקדים בפעילות העסק - עם השירות המקצועי (והנחוש) שלנו. כולל בקרה וניהול של כלל חובות הלקוחות, ועוד.
כל הכלים שצריכים סוכנים אנשי מכירות, מחלקות טלמרקטינג וטלמיטינג. המטרה? לשפר ביצועים ולייצר תוצאות טובות יות
דיוק נתוני הלקוחות שלכם באמצעות שיחות יזומות, רשתות חברתיות ועוד. הכל לצורך ארגון פרטי הקשר של הלקוחות, לפני כנסים, ועוד.
מערכות יחסים יוצרות הזדמנויות, יוצרות רווחים.
רוצה להמליץ בחום על שירותי המכירה והשירות של צוות היתרון היחסי.
לפני מספר חודשים, רכשנו בנק שעות למספר פרויקטים במקביל. יצוין כי טרם התנעת התהליך היו
לא מעט חששות מהצ ד שלי, שמא נושא טכנולוגי מורכב הקשור למשקלים ותוכנות י קשה על קבלת
התוצאות הרצויות בזמן קצר ..
עד מהרה החשש התפוגג לחלוטין, זאת בזכות ההתגייסות המהירה והמ קצועית של צוות היתרון
היחסי ..
הפרויקט ים כולם, מורכבים יותר ופחות, נלמדו במקצועיות רבה, ביסודיות כך שהייתה הבנה מדויקת
של החומר , עובדה אשר אפשרה לנו לצאת ל דרך במהירות..
רוצה להודות על עבודה מקצועית וממוקדת . על היחס החם, הרצינות והאמינות..
נעמי וכל צוות היתרון היחסי – תודה לכן על השירות וההתגייסות המהירה לעבודה על הפרויקטים
השונים שלנו..
עבודתכן הייתה מדויקת, נכונה והכי חשוב – עם תוצאות של ממש!.
שוב תודה והצלחה בהמשך הדרך.
תודה לך נעמי יקרה וכל הצוות הנפלא של היתרון היחסי!
בעבודה אתכם יש משהו מיוחד שתורם להצלחת העסק בטווח הארוך.
המטרה שלנו היא לעזור לאנשים להצליח, לתת השראה וכלים
ולכן חפשנו מערך טלמרקטינג מסוג אחר.
כזה שלא יתמקד רק בסגירת עסקה אלא יהיה גם הוליסטי ושירותי .
שיהיה מסוג ל לנהל מערכת יחסים ממושכת ומעצימה עם הלקוחות.
ואני שמח שמצאנו אתכם כי הפכתם לשותפי חזון והצלחה חשובים שלנו.
שלום רב,
לקראת סיום הפרויקט המשותף שלנו, אני שמח לסכם ולציין כי ההחלטה להפקיד בידכם את נושא קביעת פגישות השיווק שלנו הייתה החלטה טובה אשר הוכיחה את עצמה כהחלטה כדאית ומשתלמת.
זכינו ליחס מקצועי , נכונות, שירות, ומעל הכל לביצועים מצוינים שתרמו למכירות שלנו בכל חודשי הפרויקט.
אני מאמין כי נמשיך לשתף פעולה בפרויקטים שונים ונפיק את התועלת ממערך המכירות המצוין שהעמדתם לרשותנו.
תודה!
אני ממליץ בחום על שירותי חברת היתרון היחסי, בניהולה של נעמי זלצינגר.
במקרים של אתגרים ב:
תיאום פגישות מול לקוחות
מעקב לאחר פגישות שמקדם סגירת עסקאות
תזכורת שוטפת ללקוחות לקראת פגישות- שמגדיל את סיכויי קיום הפגישה
תזכורות אישיות המסייעות לנהל מעקב של בעל העסק מול הלקוחות
כל האתגרים שציינתי, מבוצעים ע"י חברת היתרון היחסי באופן מקצועי ומסודר, תוך שמירה על שקיפות הנתונים, דבר שמשחרר אותי כבעל עסק להתמקד בפגישות עצמן, חוסך זמן יקר ומקדם סגירת עסקאות רבות.
השירות האישי והמדויק שאני מקבל, מקדם את עסקיי כפי שציפיתי.
"אנחנו עובדים עם היתרון היחסי כבר 15 שנה ברציפות.
נעמי היא שחקנית נשמה אשר משקיעה את כל כולה בשירות ובלקוח, וכך היא מצליחה להעביר את התחושות האלה לצוות שלה שמפגין כלפי הלקוח המון עזרה ואכפתיות.
נעמי והצוות עושות עבודה מדהימה, שירותית, חביבה והיא משמשת אותנו הן כמחלקת המכירות והן כמחלקת שירות הלקוחות.
השירות המדהים הזה סוגר לנו את הפינות הללו ואין לנו שום הבעיות של כוח אדם, הכשרת עובדים, החלפת עובדים ומה לא.
כמובן שההצלחות וההמרות לא מאחרות לבוא ואנחנו ממליצים לכל אחד להתקשר עם היתרון היחסי בכל תחום בו הם מעניקים שירות – כי אין דבר טוב יותר שקרה לנו מאשר הקשר עם נעמי וכל צוות היתרון היחסי.
ריבה ונעמי היקרות,
ברצוננו להודות ולהכיר תודה על עבודתכם.
אנו מודים ומעריכים את הרצון, ההירתמות, ההשקעה, המסירות והמקצועיות הבאים לידי ביטוי בהצלחה בתיאום הפגישות ויצירת לידים וכפועל יוצא הסגירות.
הפעילות מולכן הוכיחה את עצמה ותרמה לגידול תפוקת המכירות במשרדנו, אנו רואים בהצלחה שלכם כהצלחה שלנו.
להמשך שיתוף פעולה פורה.
מערכות יחסים יוצרות הזדמנויות, יוצרות רווחים.