יצירת כימיה ואמון עם הלקוח דרך שיחת טלמרקטינג

כאשר אנו מעוניינים ליצור קשר טלפוני עם לקוחות פוטנציאלים אשר טרם התוודענו אליהם יש לדעת
 כיצד נכון יהיה ליצור איתם את הכימיה והאמון.
 
 בדרך כלל יצירת כימיה נוצרת כאשר לאחר ההצגה העצמית שלי, תפקידי, ומה הסיבה שאני מתקשר
 לאותו לקוח חשובה ההתעניינות בעיסוקו/פועלו של מי שאליו אני מתקשר.
 
לפני ההתקשרות רצוי לעשות מעט שעורי בית: לבדוק למי אני הולך להתקשר, מה הסיבה שאני הולך
להתקשר דווקא אליו, מה מייחד אותו. רצוי להיכנס לאינטרנט ולבדוק מידע עדכני אודותיו כגון: האם
יש לו אתר אינטרנט..!
( במידה ויש והאתר נראה מקצועי ורציני, יהיה נכון להזכיר את התרשמותך בשיחת הטלמרקטינג),
האם נכתבה עליו כתבה כלשהי וכו’.. כל מידע שתקבל על הלקוח בטרם יצרת איתו קשר תתרום לך
תרומה רבה בקידום שיחת הטלמרקטינג והגעה למטרה אותה שמת לעצמך כיעד.
 
שאלות היוצרות את הקירוב בין המשוחחים יכולות להיות:
 
כמה שנים העסק שלך כבר קיים? זה עסק משפחתי? מי הלקוחות שלך בדרך כלל? איזה חידוש קיים
היום בתחום שלך? וכו’… כמו כן יכולות לעלות שאלות הקשורות לסיבה לשמה התקשרתי,לדוגמא:
אם אני סוכן ביטוח, אני יכול לשאול: מתי בפעם האחרונה ישבת עם סוכן ביטוח?
האם אתה מעודכן בשינויים האחרונים שחלו בתחום הביטוחי וכו’…
 
יש לקחת בחשבון כי הלקוח בדרך כלל ישמח לדבר על העסק שלו, הרי מי לא ישמח לדבר על נפלאותיו
וגאוניותו בתחום המקצוע שלו כל אחד ישוש לעשות כן וכך גם הלקוח הפוטנציאלי שאליו אתם מתקשרים
בשיחת טלמרקטינג, זאת כמובן אחרי שהוא יודע עם מי הוא מדבר ומה רצונו.
 
לעיתים, אחרי זמן קצר תרגישו שאתם והלקוח אליו הגעתם בשיחת הטלמרקטינג מתחברים יותר ויותר
ומסתמנת פתיחות הולכת וגוברת. נהדר! זאת היתה המטרה.
 
 
כעת הלקוח מתחיל לתת בכם יותר אמון. 
 
ככל שתיתנו לו לדבר ולספר על עצמו כך הוא ירגיש יותר ויותר נוח איתכם, עם תוכן השיחה
וכלל לא יזכור שהגעתם אליו באמצעות שיחת טלמרקטינג.
 
עובדה חשובה: לעיתים רבות נוצרת כימיה נפלאה עם לקוח פוטנציאלי שהגענו אליו באמצעות פעילות
הטלמרקטינג, יחד עם זאת יש לשים לב שהלקוח לא יגזול את זמנכם, ייתכן כי התקשרתם אליו בדיוק
כאשר הוא משועמם ואז הוא יכול לגזול את זמנכם ללא כוונה לקדם באמת עסקים עמכם.
 
שימו לב היטב אם אתם מרגישים (היעזרו באינטואיציות שלכם !!!) שאותו לקוח פוטנציאלי לא ייעתר
לבקשותיכם ולא יתקדם עמכם – יהיה נכון לשאול אותו בצורה נעימה אך ישירה – האם הוא מתכוון
להתקדם אתכם בנושא עבורו התקשרתם.
 
שאלה ברורה מביאה עימה תשובה ברורה. לעיתים זה מאוד נכון וחוסך זמן וכסף רב!!!
 
יצירת אמון בשיחת טלמרקטינג  
 
אמון נוצר כאשר יש הלימה בין מה שאמרת או הבטחת ללקוח ובין הקיום של אותה הבטחה.
לדוגמא: אם אמרת ללקוח שמחר בשעה 10:00 בבוקר תקיימו שיחה בנושא מסויים ולא התקשרת
בשעה הייעודה –האמון מתחיל להישבר, לכן, רצוי מאוד לא להבטיח דברים שאין בכוונתך לקיים או
במידה והבטחת, מה שנקרא:”נתת מילה” לעמוד בה בכל מקרה! שים לב – הלקוח הפוטנציאלי
בודק אותך בדקויות הללו וההחלטה האם לעשות איתך עסקים או לא תלויה פעמים רבות בכך!!!

בואו נעשה דברים מדהימים ביחד

צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו

“הגישה שלך, לא הכישרון שלך, תקבע כמה גבוה אתה תגיע”

זיג זיגלר

אהבת את המאמר? יהיה מדהים אם תשתף אותו...