מי אני לפני יצירת שיחת טלמרקטינג!

תמונה של אישה במשרד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
בכדי לייצר שיחת טלמרקטינג  טלמיטינג  טובה והביטחון לעשותה מבלי לפחד משאלות שיגיעו,
יש צורך לקיים מספר פרמטרים :
 

ידע-התלהבות-אמונה במוצר-התכווננות

בטרם יצרנו שיחה עם לקוח פוטנציאלי, חובה שיהיה מולנו דף נייר חלק וכלי כתיבה,
על מנת לרשום את הפרטים הרלוונטיים ובכדי לא להעמיס מידע רב מדיי על המוח.
 

1.    ידע – מקנה ביטחון מבלי לפחד ממה ישאלו אותי, בירור פרטים רלוונטים לפני יצירת השיחה.
לדעת מאיפה אני בא ולאן אני הולך !

2.    התלהבות – זאת הוויה שכדאי לכל אחד מאיתנו להמצא בה כמה שיותר!!! אחד הדברים הכי נכונים
זה ליצור שיחה כאשר את/ה בהתלהבות. אנשים נוטים להיסחף אחרי התלהבות אמיתית מ”הלב”.

 

רוח ההתלהבות טובה בעיקר ל10 שניות הראשונות ולאחר מכן תמשיך להתקיים ההלהבות בשיחה אך
ייתכן כי במינונים שונים.אם כך, חשוב לעשות משהו שאתה מאוד אוהב וכמובן בשילוב של הידע.

3.    אמונה במוצר – חובת העשייה, דרך הסתכלות לטווח ארוך שתביא עימה רווח.
* רישום ההתנגדויות על הנייר, כאשר יש את כל התשובות להם.
* חשיבה וכניסה לראש הלקוח.

4.    התכוונות – לשיחה הינה התנהלות בסיסית, כוללת בתוכה מספר התארגנויות:

•    נראות- איך את/ה נראה/ית ויזואלית, ההרגשה האישית עוברת ללקוח ולא במילים, לכן צריך לבצע
כל דבר שייתן לך את ההרגשה של:” טוב לי עם עצמי”, להתלבש יפה, להתבשם ועוד…
•    קיימת חובה לדרך התנהלות סיסטמטית תוך השמת גבולות. התנהלות שיחתית עסקית
מובנית המייצרת תוצאות בפועל.

 

פעילות טלמרקטינג טלמיטינג הינה הזרוע שמכניסה את הכסף לארגון,
                    ובעשייה נכונה מביא לעסק משגשג.

 

•    הערכות לישיבה נכונה – זקוף לקראת הלקוח, דף חלק לפניך עם כלי כתיבה, בכדי לרשום פרטים
שנאמרים בשיחה וברצונך להגיב עליהם   בתום ההקשבה ללקוח, רעיונות ועוד…

לא לשכוח:  לפני עסקים אנו בני אדם!

•    השמת גבולות מול הלקוחות – ניהול נכון של הזמן, הערכת הזמן שלך כמנהל עסק או פרוייקט,
המביא לתאום ציפיות מאוד ברור עם העמידה בציפיות של עצמך, תוך הגדרת זמן ומטרה מראש וכמובן
בדיקת ביצועם!
לדוגמה: כאשר את/ה משוחח עם לקוח שמתחיל לספר בדיחה אחרי בדיחה  או סיפור כלשהו
ולאט לאט מסית אותך מהמטרה שלך יש להגיב לו: “הסיפור מעניין ומרתק, הייתי שמח שנמשיך במועד אחר
, כעת, בוא נתרכז בנושא שלשמו התקשרתי….”

 

•    סביבת עבודה נעימה לעבודה – בסיס לייצור עבודה פוריה ועשייה אצל העובד
     כגון:

–    כסא ושולחן מתאימים ונוחים לעבודתו.
–    אוירה נעימה שהעובד מביא עימו למקום העבודה.

 

בואו נעשה דברים מדהימים ביחד

צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו

מזל הוא הזדמנות שפוגשת מוכנות

סנקה

אהבת את המאמר? יהיה מדהים אם תשתף אותו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp