האם אתה ממוקד?

לפני כשלושה חודשים פנה אליי לקוח המשווק מיזם משותף עם אלון גל בנושא “כתב שירות לנהג” וביקש ממני לפנות לקהל יעד של לקוחות פרטיים ולשכנע אותם לרכוש את כתב השירות לנהג תמורת עלות של מס’ שקלים בודדים לחודש.

בפגישת סיעור מוחות בינינו עלו שאלות עומק, הסברים והבנות לגבי יתרונותיו של אותו מוצר…

הרצון של אותו לקוח ושותפיו היה לפנות ללקוחות פרטיים כלליים, לכל נהג באשר הוא… ואילו אני, שחיה את השטח כבר שנים רבות, המלצתי לפנות לקהל נהגים ממוקד יותר שאיננו פרטי לדוגמא: מנהלי ציי רכב בחברות וכו’…

הלקוח החליט שהוא נשאר בעמדתו ואני, הסכמתי לבצע את רצונותיו לזמן מוגבל ולו כדי להראות לו שיש לשנות עמדה במהרה כדי לייצר תוצאות וכי המיקוד צריך להשתנות…
לאחר כ-3 שבועות, עסקאות לקהל המקצועי הממוקד החלו להסגר….

אני פוגשת הרבה מאוד לקוחות שמעוניינים לשווק את המוצר או השירות שלהם. הם באמת מקצועיים לגבי המוצר שלהם, מבינים ומסבירים אותו בצורה נהדרת ואפשר לראות שהם ממש ממש אוהבים את מה שהם עושים, רק… מה קורה כאשר המידע מגיע לאזניים שאינן רלוונטיות?

מה קורה כאשר אתה מוציא אנרגיה, מתאמץ, מכין פרזנטציה, מתכונן, מתרגש ובסוף…מגלה שהגעת לחברה הלא נכונה, לאדם הלא נכון?
או אז, כל הידע העצום שלך, כל ההתלהבות והשמחה שבשיווק המוצר או השירות שלך יורדים ותחושת האכזבה מתחילה להתפשט.

אפשר לפעול אחרת. מיקוד – זאת התשובה!

בדקו לעומק מה היתרונות של המוצר שלכם ומי זקוק לו ביותר
או יותר נכון – מיהו קהל היעד שירכוש את המוצר שלכם הכי מהר, שהנושא בוער עבורו. אם הנושא עדיין לא בהיר לכם, תחשבו עוד קצת ואל תרפו עד אשר תדעו במאה אחוז מיהו קהל היעד הממוקד שלכם בצורה מדוייקת!
תאפיינו את קהל היעד שלכם, צרו פניה נישתית אם ניתן – היא תמיד תהיה ממוקדת יותר ותיצור תוצאות טובות יותר.

פניה לקהל יעד ממוקד – מעניקה יצירת תוצאות איכותיות ומשביעות רצון.

עד כמה אתה ממוקד????

אשמח לקיים איתך פגישת סיעור מוחות מקצועית אשר תמקד את הפעילות השווקית שלכם…

התקשר אלינו: 073-2209601 או מלא את פרטיך בטופס מימין ונחזור אליך בהקדם

נעמי זלצינגר

בואו נעשה דברים מדהימים ביחד

צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו

״אנשים חושבים שמיקוד פירושו להגיד כן למה שאתה צריך לעשות. כשלמעשה מיקוד הוא להגיד לא למאות רעיונות טובים אחרים שיש בנמצא. עליך לבחור בקפידה״

סטיב ג'ובס

אהבת את המאמר? יהיה מדהים אם תשתף אותו...