איך נוכל להבליט את היתרון היחסי
מענה ללידים
חזרה מהירה לאלו שהתעניינו בשירות או במוצר והשאירו פרטים באתר או ברשת החברתית - לתת פרטים ולסגור עסקה.
שירות לקוחות
מענה טלפוני לפניות לקוחות, תוך מתן שירות אדיב ומקצועי, שימור לקוחות קיימים ואפילו יצירת לקוחות חדשים לעסק מתוך שיחות השירות.
שימור לקוחות
שומרים את הלקוחות שלכם בתוך העסק. מענה אדיב, מקצועי ולא פחות חשוב: מיידי לכל בקשת עזיבה. יצירת תחושת ביטחון ללקוחות, ועוד.
שירותי גבייה
מפסיקים לעסוק בגבייה ומתמקדים בפעילות העסק - עם השירות המקצועי (והנחוש) שלנו. כולל בקרה וניהול של כלל חובות הלקוחות, ועוד.
טיוב נתונים
דיוק נתוני הלקוחות שלכם באמצעות שיחות יזומות, רשתות חברתיות ועוד. הכל לצורך ארגון פרטי הקשר של הלקוחות, לפני כנסים, ועוד.