הערה על האיזור
יש בכל עמודה פנימית קלאס וקוד css שנלקח מכאן
איך נוכל להבליט את היתרון היחסי שלכם?

טלמרקטינג
שיווק ישיר ומכירות באמצעות הטלפון. אנו מתקשרים לאנשים או עסקים מתוך מאגר איכותי קיים, על מנת להציע להם את השירות או המוצרים שלך.

טלמיטינג
שיחות לבעלי תפקידים ספציפים בחברות או עסקים. המטרה - להציג את המוצר או השירות, ליצור עניין אצל מקבל ההחלטה - ולקבוע פגישה.

מענה ללידים
חזרה מהירה לאלו שהתעניינו בשירות או במוצר והשאירו פרטים באתר או ברשת החברתית - לתת פרטים ולסגור עסקה.

שירות לקוחות
מענה טלפוני לפניות לקוחות, תוך מתן שירות אדיב ומקצועי, שימור לקוחות קיימים ואפילו יצירת לקוחות חדשים לעסק מתוך שיחות השירות.

שימור לקוחות
שומרים את הלקוחות שלכם בתוך העסק. מענה אדיב, מקצועי ולא פחות חשוב: מיידי לכל בקשת עזיבה. יצירת תחושת ביטחון ללקוחות, ועוד.

שירותי גבייה
מפסיקים לעסוק רק בגבייה ומתמקדים בפעילות העסק - עם השירות המקצועי (והנחוש) שלנו. כולל בקרה וניהול של כלל חובות הלקוחות, ועוד.

הדרכות
כל הכלים שצריכים סוכנים, אנשי מכירות, מחלקות טלמרקטינג וטלמיטינג. במטרה לשפר ביצועים ולייצר תוצאות טובות יותר.

טיוב נתונים
דיוק נתוני הלקוחות שלכם באמצעות שיחות יזומות, רשתות חברתיות ועוד. הכל לצורך ארגון פרטי הקשר של הלקוחות, לפני כנסים, ועוד.

אימון מכירות אישי
הדרכת מכירות אישית – גישה מקיפה שמציידת אנשי מכירות בכלים ובמומחיות הדרושים לבניית מערכות יחסים מתמשכות ולסגירת עסקאות.

אימון מכירות קבוצתי
אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את ביצועי המכירות היא באמצעות הדרכת מכירות קבוצתית. שיטה אפקטיבית במיוחד לשיפור ביצועי המכירות.

סיעור מוחות עיסקי
שירותי גיבוש הרעיונות הם הכלי האולטימטיבי שיאפשר לך לחדש, לשפר ולפתח רעיונות בצורה אפקטיבית וממוקדת.

בקרת שיחות
היום יותר מתמיד חשוב להבטיח ששירות הלקוחות שלך עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. וזאת דרך בקרת שיחות איכותי ומקצועי.
