טיוב נתונים

חץ הלוגו של היתרון היחסי

שירותי החברה

מערכות יחסים יוצרות הזדמנויות, יוצרות רווחים!!

בואו נעשה דברים מדהימים ביחד

צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו

טיוב נתונים: הדרך לבסיס נתונים איכותי ויעיל

על פי מאמר שהתפרסם בהווארד ביזנס ריוויו,בארה”ב ,העלות כתוצאה מנתונים שגויים עמדה על 3.1 טריליון דולר.

בעולם העסקי התחרותי של ימינו נתונים איכותיים הם קריטיים עבור קבלת החלטות נכונות, התייעלות תהליכים וחוויית לקוח משופרת. ניקוי ,טיהור, שיפור, סידור ועוד של נתונים מבטיח שהארגון יכול לסמוך על המידע שבידיו ולהשתמש בו באופן אופטימלי לצרכיו העסקיים.

חברת "היתרון היחסי" מובילה בתחום זה ומספקת פתרונות איכותיים לניהול ושיפור בסיסי הנתונים הארגוניים.

מהות התהליך וחשיבותו:

למעשה שיפור איכות הנתונים הוא תהליך של זיהוי וטיפול בבעיות ובאי-דיוקים הקיימים במאגרי המידע של הארגון מגוון פעולות כגון : תיקון שגיאות הקלדה, הסרת כפילויות, הרמוניזציה של נתונים לא עקביים והשלמת פרטים חסרים. ללא ביצוע טיוב נתונים ארגונים עלולים להתבסס על מידע מוטעה או חסר דבר שעלול להוביל לקבלת החלטות שגויות ולבזבוז משאבים יקרים.

יתרונות המפתח של תיקון נתונים כוללים:

  1. איכות נתונים משופרת: נתונים מדויקים ועקביים מאפשרים לארגון לקבל החלטות מבוססות במידע מהימן.
  2. יעילות תהליכים: כאשר הנתונים נקיים ומאורגנים כראוי תהליכים ארגוניים שונים כגון :ניתוח נתונים, דיווח ותכנון יכולים להתבצע ביתר קלות ויעילות.
  3. חסכון בזמן ובמשאבים: בזכות טיוב הנתונים פחות זמן וכוח אדם מוקדשים לברור ותיקון שגיאות ידניים מה שמאפשר ניצול יעיל יותר של המשאבים הארגוניים.
  4. שיפור חווית הלקוח: בסיס נתונים עדכני ומדויק מאפשר לארגון להכיר טוב יותר את צרכי הלקוחות ולספק להם חוויית שירות משופרת.

כיצד מתבצע טיוב נתונים?

התהליך מורכב ממספר שלבים עיקריים:

  1. ניתוח הנתונים הקיימים: בשלב זה, בוחנים את איכות הנתונים הקיימים ומזהים את הבעיות הפוטנציאליות כמו שגיאות, חוסרים וכפילויות.
  2. גיבוש תכנית : על בסיס הממצאים מהשלב הקודם מתכננים את הפעולות הנדרשות לטיפול בבעיות שזוהו ומגדירים כללים ותהליכים לסינון הנתונים.
  3. יישום תכנית הטיוב: בשלב זה מבצעים את פעולות הטיוב בפועל תוך שימוש בכלים ממוחשבים תוכנות ייעודיות ותהליכים ידניים לפי הצורך.
  4. בקרת איכות והטמעה: לאחר ביצוע הטיוב, נערכות בדיקות איכות כדי לוודא שהנתונים תוקנו כראוי. כמו כן, מוטמעים התהליכים והכללים שגובשו כדי לשמור על איכות הנתונים לאורך זמן.

אתגרים:

למרות חשיבותו הרבה, תהליך הטבת הנתונים אינו חף מאתגרים ארגונים רבים נתקלים במכשולים שונים בדרכם לבסיס נתונים איכותי ומהימן. מספר האתגרים הבולטים כוללים:

  1. היקף הנתונים: ככל שכמות הנתונים בארגון גדולה יותר כך גם מורכבות תהליך הטיוב עולה טיפול במיליוני שורות נתונים דורש משאבים ניכרים.
  2. מקורות נתונים מרובים: כאשר הנתונים מגיעים ממקורות שונים ובפורמטים שונים קשה יותר ליצור עקביות ולטהר את הנתונים מכפילויות ואי-דיוקים.
  3. הגדרות לא ברורות: לעיתים חסרות הגדרות ברורות של השדות השונים בבסיס הנתונים, מה שמקשה על יצירת כללים לטיוב הנתונים.
  4. חוסר תקציב והשקעה: סנן הנתונים הוא תהליך יקר ודורש השקעה של זמן כוח אדם וכלים טכנולוגיים מתאימים.
  5. התנגדות ארגונית: לעיתים עובדים בארגון מתנגדים להסדרת הנתונים מחשש לאבד שליטה על המידע או עקב חוסר הבנה בחשיבות התהליך.

מהם הדרכים שלנו להתגבר על האתגרים:

על מנת להתמודד באופן מוצלח עם האתגרים הללו אנחנו לנקוט בצעדים הבאים:

  1. הכשרה והסברה: אנחנו מעלים את החשיבות של הסדרת הנתונים בקרב כלל המנהלי פרויקטים הרלוונטיים ומציידים אותם בתהליכים ובכלים הנכונים.
  2. טכנולוגיות מתקדמות: יש לנו כלים טכנולוגיים חדשניים, לניקוי וטיוב שיכולים לסייע רבות בהאצת התהליך ובהפחתת העומס.
  3. סטנדרטיזציה: אנחנו יוצרים סטנדרטים ברורים לדיווח ולתיעוד הנתונים , דבר שמקל על התהליך ומונע בעיות עתידיות.
  4. ניטור ובקרה: אנחנו מנטרים באופן קבוע את איכות הנתונים ומבצעים טיוב כדי לשמור על רמה גבוהה לאורך זמן.
  5. 5. אנו מגבשים תסריט שיחה הרצוי בהתאם לשאלות ולפרטים שחשוב לך לברר מול הלקוחות.
  6. אנחנו מעבירים לך דו”ח מפורט, יחד עם הקלטות שיחה לצרכי בקרה.
  7. בסיום כל פרויקט נגיש לך דו”ח מסכם שכולל ניתוח סטטיסטי והמלצות שלנו לשיפור השירות.

לדוגמא:

פנה אלי לקוח בעלים של חנות ספרים מסורתית בעיר ראשון לציון , דניאל שמו ,סיפר לי שאחרי עשרות שנים של ניהול המלאי והמכירות באופן ידני בספרים וברשימות הוא החליט לעבור למערכת ממוחשבת חדשנית. רק שבתהליך ההעברה של כל הנתונים הישנים למערכת החדשה התגלו לא מעט בעיות ואי-דיוקים.

הוא סיפר שבמהלך ההקלדה המרובה של המידע מהרשימות הישנות, חלק מהפריטים והשמות התבלבלו לגמרי  כתבי היד לא היו ברורים וגרמו לבלגן : אותיות דומות כמו ג' וח', או ר' וב'. גם אותיות שכנות על המקלדת דוגמת ק' ור' התחלפו לא'.

עוד התברר שבמשך השנים רשמו רק את שנת הלידה של הלקוחות אבל עכשיו המערכת החדשה דורשת מהם תאריכי לידה מלאים – יום, חודש ושנה.

בנוסף היו שמות ערים שלא היו עקביים. לדוגמא לקוחות מראשון לציון היו רשומים בשמות שונים – 'ראשון', 'ראשל"צ' ,לקוחות מבת-ים לעיתים נרשמו מבתים וכו'. ואם הם ירצו בעתיד לשלוח דיוור ללקוחות הם יפספסו כמה מהם.

לאור הבעיות הללו היה ברור היה לדניאל שהוא זקוק לעזרה מקצועית בטיוב הנתונים שלו.

בלי לסנן ,לתקן טעויות , לסדר , לווסת , להשלים  לתקן חוסרים ולגרום להרמוניה בנתונים , המערכת החדישה פשוט לא תהיה שימושית ויעילה, לאחר ששמעתי את הסיפור אמרתי לו שהוא הגיע למקום הנכון והצעתי לדניאל תהליך מקיף ומותאם אישית לחנות הספרים הוותיקה שלו .

טיוב הנתונים הוא ההשקעה החכמה ביותר שתוכלו לבצע כדי להבטיח את מיצוי הפוטנציאל העסקי שלכם. היתרון היחסי כאן כדי לסייע לכם , חברת היתרון היחסי  מציעה שירותי טיוב נתונים מקצועיים ומותאמים לצרכי הלקוח בשילוב כלים טכנולוגיים מתקדמים וניסיון רב בתחום  בזכות הצוות המנוסה והמומחיות הרחבה שלה היתרון היחסי מובילה את הדרך לבסיסי נתונים איכותיים  תוך חיסכון בזמן ומשאבים לארגונים.

המלצה שלנו : אל תסמכו על מידע לא מדויק שעלול לפגוע בתהליכי קבלת ההחלטות ובביצועים התפעוליים שלכם. אנו מזמינים אתכם להיכנס לעידן החדש של נתונים מטוהרים – צרו קשר עוד היום וגלו כיצד שירותי הטיוב המוצעים על ידנו יכולים לחסוך לכם זמן, משאבים וכסף רב.

היתרון היחסי בוידאו

שאלות ותשובות נפוצות

טלמרקטינג מתייחס לשיחות מכירה טלפוניות לקידום מוצרים או שירותים. טלמיטינג לעומת זאת מתמקד ביצירת קשרים, העברת מידע ותיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

הצוות המוקצה לפרויקט שלך תלוי בסוג הפרויקט ובהיקף העבודה הנדרש. אנו מתאימים את גודל הצוות לצרכים ולמטרות שלך כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

אנו מבצעים ניתוח שוק מקיף, מתייחסים לנתוני הלקוח ומשתמשים בניסיוננו המקצועי כדי לזהות את הקהל היעד הנכון והמתאים ביותר למוצר או השירות שלך.

ישנם מספר יתרונות משמעותיים להוצאת שיחות למיקור חוץ הם כוללים גם חיסכון כלכלי וגם יעילות תפעולית.

*  מיקור חוץ מאפשר לחסוך בעלויות: ההשקעה בתשתיות, טכנולוגיה, כוח אדם מיומן ואימון עובדים גבוהה מאוד. חברות מיקור חוץ כבר מחזיקות בכל המשאבים הללו ויכולות להציע אותם בעלות נמוכה יותר מאשר אם הארגון יבנה ויפעיל את כל אלו בעצמו.

* מיקור חוץ מאפשר לארגונים להתמקד בליבת העסק שלהם ולא להתפזר לתחומים שאינם מהווים את עיקר פעילותם.

* יצירת יעילות גבוהה יותר -הארגון יכול להתמקד בגידול ופיתוח העסק, בזמן שהמומחיות בניהול שיחות ותמיכה נמצאת בידיים מיומנות של חברת המיקור חוץ.

לבסוף, מיקור חוץ מאפשר גם גמישות בניהול משאבים, במקום לשכור ולאמן עובדים לתקופות של עומס מוגבר, ניתן להתאים את כמות העובדים ואת המשאבים בחברת המיקור חוץ לצרכים המשתנים של הארגון.

תהליכי הבקרה שלנו כוללים מעקב רציף, דוחות ביצועים תקופתיים והערכות איכות של השיחות והתוצאות. אנו גם משתפי פעולה קרובה עם הלקוח כדי לוודא התאמה ליעדים.

זמן ההמתנה לתוצאות יכול להשתנות בהתאם לסוג הפרויקט והיעדים המוצבים. בדרך כלל לקוחות רואים שיפורים ראשוניים בתוך מספר שבועות מתחילת הפרויקט.

כן בטח, אנו מספקים אפשרות ללקוחות להאזין לשיחות מוקלטות לצרכי ניתוח ושיפור והכל מתבצע תוך כדי כיבוד החוקים הנוגעים לפרטיות והסכמת המשתתפים.

בעלת החברה, נעמי זלצינגר ועובדיה בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום המכירות והטלמרקטינג. החברה פועלת מאז 2006 וצברה ניסיון רב בפרויקטים שונים ומגוונים תוך הצלחות מוכחות.

אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ובכלים חדשניים בתחום השיווק והטלמרקטינג, מה שמאפשר לנו להגביר את אפקטיביות ויעילות הפעילות.

במהלך כל פרויקט יש אתגרים אך אנו פועלים לזיהוי ואז לפתרון האתגרים במהירות וביעילות, וכל זה תוך שיתוף פעולה קרוב עם הלקוח להבטחת התאמה מלאה ליעדים שנקבעו יחדיו.

היתרונות היחסיים שלנו:

  • יחס אישי ומקצועיות בעסקים.
  • פתרונות טלמרקטינג ושיווק מותאמים אישית
  • בירור עמוק ואז התאמה מדויקת של הפעילות לפי צרכי הלקוח.
  • ניהול שיחות מכירה יעיל ואפקטיבי.
  • אסטרטגיות לקידום המכירות.
  • הגדלת רווחיות ללקוחות
  • הכשרות ולמידה מתמשכת לעובדים
  • מאד חשובה לנו שיתוף הפעולה, עזרה הדדית ושמחת חיים בעבודה.
  • פיקוח ובקרה מדוקדקים ותהליכים מתקדמים .
  • שקיפות מלאה ואמינות מול לקוחותינו .
  • עמידה בערכים של יושרה ואחריות .
  • שמירת סודיות ואחריות עסקית..
  • תסריטי שיחה מקצועיים שנכתבים ספציפית לכל לקוח ולקוח.
  • קשר איכותי עם הלקוחות .
  • נתינה מכל הלב ויצירת שפע בעסקים.
  • רשימת ממליצים מרשימה המעידה על הצלחתנו – תוכלו לקרוא על כך לקוחות ממליצים

לסיכום:

לקוחותינו נהנים משירות איכותי, הבנת צרכיהם לעומק, יחס אישי ומקצועי, יושרה ואמינות, שמירת סודיות ובעיקר ניסיון עשיר ומקצועיות שלא מתפשרת בכל פרויקט.

 מנהלי הפרויקטים שלנו משקיעים את כל כולם במטרה אחת -יצירת הצלחה ללקוח , עזרה ויצירת שפע ללקוח וכל זאת בשמחה, חדווה וקידום ערכי נתינה ….

אנו מזמינים אותך לחוות את המקצועיות והתוצאות המעולות שלנו.

השאירו שם וטלפון ונדבר בקרוב