טיוב נתונים

טיוב נתונים - כדי שהעסק לא יעצור פתאום

כשיש בעיות באיכות הנתונים שבמערכת, הן פוגעות ביכולת העסק להתקדם ולפעול במהירות. כשהנתונים שגויים למשל: שם לא מדוייק, מס’ שגוי של טלפונים וכתובות, עלולות להווצר בעיות ביצירת הקשר עם הלקוח, או אספקת המוצר לכתובת הנכונה וכתוצאה מכך מתבזבזים זמן ומשאבים רבים. אנו מבצעים שיחות יזומות/חיפוש נתונים בכל המדיות הדיגיטליות ומשתמשים בכל הכלים הטכנולוגיים על מנת לדייק בנתונים ולצמצם טעויות.

טיוב נתונים הינו תהליך המאפשר לשפר את הנתונים הנמצאים בבסיס נתונים ומאפשר בו ובמידע אשר בתוכו – שימוש נכון ויעיל יותר.
לדוגמה: בסיס הנתונים של לקוחות העסק, חייב להיות נכון, בכל הרבדים, לדוגמא: שם, טלפון, כתובת מייל ועוד, על מנת שהעבודה תהיה יעילה ומהירה יותר.
במקרים רבים הנתונים מוזנים למערכת באופן שגוי, לרוב בגלל שהנתונים מוקלדים לאחר שנכתבים בכתב יד לא קריא במיוחד, טעויות כאלו יכולות להשפיע על העבודה לכל פילוח שנצטרך כמו: איזורים גאוגרפיים, שליחת מסר במיילים ועוד…
לפי הערכות שהתקבלו במחקרים שונים, ניתן להבחין כי סדר גודל של 45%-15% מהעלויות התפעוליות של ארגונים מתבזבזות כתוצאה מבעיות איכות נתונים. יותר ויותר ארגונים מבינים כיום כי איכות נתונים ונתונים איכותיים חיונית לרווחיות העסק.

נתונים נכונים יסייעו משמעותית ל:

  • אמון הלקוח בבית העסק – כשלקוח מגלה שהנתונים שגויים הוא לא יהיה מרוצה במקרה הטוב ויעבור לחברה מתחרה במקרה הרע (חשבו למשל על לקוח שכתובת הבית שלו שגוייה והוא מקבל את המשלוח לכתובת אחרת, כמה עגמת נפש ללקוח וכמה התעסקות מיותרת לבית העסק, או טכנאי שיגיע למקום הלא נכון – כמה זמן מתבזבז, הן של הטכנאי והן של הלקוח ומה ההשפעה על שביעות הרצון של שניהם)
  • השקעת משאבים לכיוון המדוייק ביותר – במקום לשים את הזמן בתיקון טעויות – כדאי להשקיע את הזמן בראיה עתידית וצליחה קדימה.

בפועל כחברות / ארגונים / לקוחות מעוניינות בטיוב נתונים – אנו מקבלים מהם רשומות מאורגנות, בודקים את הצורך המדוייק ויוצאות קשר בהתאם עם הלקוחות האמורים, מקבלות נתונים נכונים, שומרות את המידע ומעבירות חזרה ללקוח כך שיוכל להתחיל בפעילות הרצויה.

קראו עוד

היתרון היחסי בוידאו

שאלות ותשובות נפוצות

המונח טלמרקטינג מתייחס לשיחת מכירה טלפונית של מוצר או שירות, וטלמיטינג מתייחס לשיחת העברה מידע, יצירת נכונות לפגישה ותיאומה.

התשובה כמובן תלויה בסוג והיקף הפרוייקט. כשהמטרה היא להשיג תוצאות מירביות בזמן הקצר ביותר

קהל היעד נקבע בהתאם לפרמטרים אותם הלקוח מציג עבורנו

כמו כן אנו מעבדים את הדרישות של הלקוח בצירוף של 29 שנות ניסיון שלנו וכך יודעים מי קהל היעד הנכון

**** זו המומחיות של נעמי זלצינגר. ניסיון של 29 שנים בניהול פרויקטים בתחום מאפשר לה לדעת בדיוק לאיזה קהל לכוון.

יש לנו שקיפות מרבית עם הלקוח בכל הנעשה

  1. הלקוח מקבל דיווח ברמה יומית עם כל המידע על הפעילות שהתבצעה
  2. אנו עובדים עם מרכזייה חכמה וכל השיחות מוקלטות בכל זמן נתון שהלקוח מבקש לשמוע שיחות אנו מעבירים אליו בקובץ מסודר
  3. מתבצות האזנות בזמן אמת וגם לאחר מכן על ידי צוות הניהול שלנו על מנת לבחון איך ניתן להתייעל ולשפר כל הזמן

***** הלקוחות מקבלים דיווח ברמה יומית עם מידע על הפעילות שהתבצעה באותו יום.

זה משתנה מפרוייקט לפרוייקט ותלוי במספר פרמטרים אנו אוהבים להניע פרוייקט ולאחר מספר שעות לעשות סיעור מוחות משותף ולבחון לעומק איך אפשר לעלות את הפרודוקציה

אנו מבטיחים לעשות את המירב והמיטב ולייצר תוצאות איכותיות יותר מכמויות

בהחלט כל השיחות מוקלטות במערכת ואנו מעבירים ללקוח בקובץ מסודר הקלטות של שיחות על מנת לקבל חוות דעת ולתקן במידת הצורך. זה חלק מההתנהלות וחשוב לא פחות.

נעמי זלצינגר בעלת וותק של כ 29 שנה בתחום.

החברה קיימת למעלה מ 13 שנה.

וניהלה לאורך התקופה מאות לקוחות מתחומים שונים

יתרונות העבודה איתנו

  • ייצוג הלקוח בצורה מקצועית אל מול הלקוח הנגבה
  • אסרטיביות וגביית החובות בפועל
  • יחס אישי והבנת צרכי הלקוח לעומק
  • פתרון בעיית הגביה לטווח ארוך
  • השארת הלקוח כלקוח ממשיך – ללא הפסקת קשר עסקי מפאת חוב
  • מיומנות ודווח גביה ברמה יומיומית
  • עבודה מול דו”ח גיול חובות רלוונטי
  • השגת יעדי גביה בזמן קצר יחסית
  • אמינות ושמירה על סודיות כנדרש
  • ניסיון רב בטיפול גביית חובות ללקוחות עסקיים

לסיכום:

לקוחותינו מקבלים את המיטב מבחינת: שירות, יחס, הבנת צרכים לעומק, יושרה, אמינות, שמירת סודיות וכמובן מקצועיות וניסיון. מנהלי הפרוייקטים בחברתינו הם אנשים מאושרים שעושים עבודתם מתוך רצון שמחה וחדווה ומקדמים את הערך של נתינה, עזרה, יצירת שפע והגדלת הכנסותיו של כל לקוח ולקוח!

קראו עוד

תהליך העבודה שלנו

(מי מכין את תסריט השיחה?) (אתם גם סוגרים עסקאות?)

בשלב הראשוני מתקיימת פגישה ( פרונטלית /טלפונית ) עם נעמי זלצינגר מנכ”לית החברה על מנת לבחון את מהות הפרויקט , מה הוא מציע עבור הלקוחות שלו ואיך הוא פועל, המטרה להבין מה היתרון היחסי שלו, ואיך יהיה הכי נכון לשווק אותו.

בנוסף אנו מגדירים יחד את המטרות אליהם אנו שואפים להגיע ובהתאם לכך מכינים ללקוח בריף, תסריט שיחה, ודאטה מותאמת עבורו בהתאם לפרמטרים שנכונים לו ( פילוח גאוגרפי, קהל יעד, וכו’)

לאחר מכן אנו מצוותים מנהלת פרויקט שתוביל אותו ותתנהל מול הלקוח כאשת קשר

לכל פרויקט תוצמד גם מנהלת הכללית של כל הפרויקטים ביתרון על מנת לבצע בקרה בהתנהלות ולסייע במידת בצורך

לאחר מכן מתבצעת שיחת יישור קו בין כל הגורמים הרלוונטיים ו… יוצאים לדרך

*** קודם כל לומדים מי הלקוח ומה היתרון היחסי שהוא מביא איתו, מה הוא מציע ללקוחות שלו ואיך הוא פועל, בהמשך מגדירים את המטרות, מצוותים מנהל פרוייקטים וצוות מסייע וביחד בוחרים את הדרך הנכונה לשיווק המוצר או הלקוח. לאחר כמה ימים אנחנו מכנסים א כל המעורבים בפרוייקט לישיבת סיעור מוחות, בודקים האם הדרך שבחרנו מתאימה, מתקנים מה שצריך ומדייקים עוד קצת על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות ואפטימליות.

קראו עוד