שימור לקוחות

חץ הלוגו של היתרון היחסי

שירותי החברה

תמונה של נעמי זלצינגר

בואו נעשה דברים מדהימים ביחד

צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו

המטרה היא שמירה על הלקוחות הקיימים ווידוא המשכיות בהיותם לקוחות קבועים ומרוצים של העסק/ חברה לאורך זמן.

החכמה היא לתת מענה מיידי, אדיב ומקצועי שייתן ללקוח תחושת בטחון כך שידע שיש לו למי לפנות ועם מי לדבר בכל עת.

משאבים רבים ומחשבות אינספור מוקדשים להיבט הבאת לקוחות חדשים לארגון, בדרך כלל זוהי מלאכתם של מחלקות השיווק והפרסום.

החוכמה הגדולה ביותר כפי שאנו ב” היתרון היחסי” רואים היא לגרום ללקוח להישאר לאורך זמן ולהיות לקוח נאמן, לקוח שחוזר שוב ושוב וממשיך לצרוך את שירותינו/ מוצרינו עוד ועוד.
לקוח שממליץ על העסק שלנו למשפחתו, לחבריו ומכריו הוא לקוח חשוב עבור כל עסק ומן הראוי שנכבד אותו ואת לקוחותינו הנוספים, עד אשר כולם יוכלו רק להלל ולשבח את פעילותינו ולהוות אנשי יחסי הציבור הטובים ביותר שלנו בשוק, אלו שחוו אותנו, מכירים במקצועיותנו ואף יכולים להעיד עדות ראשונית על כך.

אומנותם של אנשי שימור הלקוחות מתבטאת ביכולת שלהם להקשיב ללקוח קשב רב, או כפי שאנו נוהגים לכנות: “הקשבה אקטיבית”, להיות עבור הלקוח בכל דבר ועניין, בין אם ללקוח יש משהו שלילי לומר על החברה אותה אנו מייצגים ובין אם חיובי.

מעניקי שירותי שימור לקוחות יהיו לרוב אנשים בעלי סבלנות אין קץ, כאלו שמחוברים לסביבתם ואוהבי אדם, כאלו אשר יוכלו להכיל את הידיעה כי הלקוח הוא החבר של העסק ודאגה ליקרו מהווה בסיס לקיומו של הארגון.

תפקידם של אנשי שימור הלקוחות אינו להיות “מכבי שריפות” כאשר אלו פורצות, אלא, לעמוד בקשר שוטף עם הלקוח, לזכור אחרי רכישת המוצר / השירות מה היו צפיותיו, האם המוצר / השירות העניקו לו את אשר ביקש, לתת לו את התחושה שתמיד יש מי שיקשיב לו.
רק שיחה מקשיבה ומבינה תיצור תוצאה שתגרום לעוד לקוח שלנו להיות נאמן לנו וזו מטרתנו!

חובה עלינו להבין כי לקוח מתלונן מהווה בעצם הזדמנות עבורנו ליצור שינוי בעסק ולהביא שיפורו, לתקן ליקויים שנעלמו מעיני מנהלי העסק ובעצם לראות כל תלונה כזאת כממנפת העסק, בתוספת רצון בלתי פוסק להמעטת תלונות אילו.

יחד עם זאת, פעולת שימור לקוחות פירושה גם יצירת קשר עם הלקוח מעת לעת, מתן יחס ולו טלפוני בלבד, לברכו על אירוע שחווה או לקראת חג, שליחת תשורה ליום ההולדת ועוד… – כל אלו ייצרו בקרבו תחושת אהדה ומחויבות מתמשכת לעסק שלנו.

ניהול הקשר עם הלקוח צריך להיות מתועד. בעבר נהגו לתעד זאת ע”ג כרטיסיות וכיום נהוג לתעד כל שיחה או קשר עם הלקוח ע”ג טבלאות מתאימות במערכת המחשוב העסקית. בתוכן התיעוד השיחתי יש לרשום את מועד השיחה, תוכן השיחה, צרכים מיוחדים שעלו, בקשות רגילות וחריגות, נקודות שביעות רצון ונקודות לשיפור למען שביעות הרצון המלאה של הלקוח – אלו יאפשרו לנו למנף את הפעילות העסקית שלנו עמו ולהציע לו מוצרים נוספים אותם הוא מחפש.

פעילות נכונה, מקצועית ואיכותית של אנשי שימור הלקוחות מניבה בדרך כלל הכנסות הולכות וגדלות לעסק, גורמת ללקוחות להישאר ולהתמיד בקשר עסקי איתנו.
השקעה בפעילות שימור לקוחות בוודאי תהיה גם יותר זולה מאשר הוצאות פרסום ושווק אחרות!!!
דעו כי קל יותר וזול יותר להחזיר לקוח ישן מאשר לייצר לקוח חדש.

קראו עוד

היתרון היחסי בוידאו

שאלות ותשובות נפוצות

המונח טלמרקטינג מתייחס לשיחת מכירה טלפונית של מוצר או שירות, וטלמיטינג מתייחס לשיחת העברה מידע, יצירת נכונות לפגישה ותיאומה.

התשובה כמובן תלויה בסוג והיקף הפרוייקט. כשהמטרה היא להשיג תוצאות מירביות בזמן הקצר ביותר

קהל היעד נקבע בהתאם לפרמטרים אותם הלקוח מציג עבורנו

כמו כן אנו מעבדים את הדרישות של הלקוח בצירוף של 29 שנות ניסיון שלנו וכך יודעים מי קהל היעד הנכון

**** זו המומחיות של נעמי זלצינגר. ניסיון של 29 שנים בניהול פרויקטים בתחום מאפשר לה לדעת בדיוק לאיזה קהל לכוון.

יש לנו שקיפות מרבית עם הלקוח בכל הנעשה

  1. הלקוח מקבל דיווח ברמה יומית עם כל המידע על הפעילות שהתבצעה
  2. אנו עובדים עם מרכזייה חכמה וכל השיחות מוקלטות בכל זמן נתון שהלקוח מבקש לשמוע שיחות אנו מעבירים אליו בקובץ מסודר
  3. מתבצות האזנות בזמן אמת וגם לאחר מכן על ידי צוות הניהול שלנו על מנת לבחון איך ניתן להתייעל ולשפר כל הזמן

***** הלקוחות מקבלים דיווח ברמה יומית עם מידע על הפעילות שהתבצעה באותו יום.

זה משתנה מפרוייקט לפרוייקט ותלוי במספר פרמטרים אנו אוהבים להניע פרוייקט ולאחר מספר שעות לעשות סיעור מוחות משותף ולבחון לעומק איך אפשר לעלות את הפרודוקציה

אנו מבטיחים לעשות את המירב והמיטב ולייצר תוצאות איכותיות יותר מכמויות

בהחלט כל השיחות מוקלטות במערכת ואנו מעבירים ללקוח בקובץ מסודר הקלטות של שיחות על מנת לקבל חוות דעת ולתקן במידת הצורך. זה חלק מההתנהלות וחשוב לא פחות.

נעמי זלצינגר בעלת וותק של כ 29 שנה בתחום.

החברה קיימת למעלה מ 13 שנה.

וניהלה לאורך התקופה מאות לקוחות מתחומים שונים

יתרונות העבודה איתנו

  • ייצוג הלקוח בצורה מקצועית אל מול הלקוח הנגבה
  • אסרטיביות וגביית החובות בפועל
  • יחס אישי והבנת צרכי הלקוח לעומק
  • פתרון בעיית הגביה לטווח ארוך
  • השארת הלקוח כלקוח ממשיך – ללא הפסקת קשר עסקי מפאת חוב
  • מיומנות ודווח גביה ברמה יומיומית
  • עבודה מול דו”ח גיול חובות רלוונטי
  • השגת יעדי גביה בזמן קצר יחסית
  • אמינות ושמירה על סודיות כנדרש
  • ניסיון רב בטיפול גביית חובות ללקוחות עסקיים

לסיכום:

לקוחותינו מקבלים את המיטב מבחינת: שירות, יחס, הבנת צרכים לעומק, יושרה, אמינות, שמירת סודיות וכמובן מקצועיות וניסיון. מנהלי הפרוייקטים בחברתינו הם אנשים מאושרים שעושים עבודתם מתוך רצון שמחה וחדווה ומקדמים את הערך של נתינה, עזרה, יצירת שפע והגדלת הכנסותיו של כל לקוח ולקוח!

קראו עוד

תהליך העבודה שלנו

(מי מכין את תסריט השיחה?) (אתם גם סוגרים עסקאות?)

בשלב הראשוני מתקיימת פגישה ( פרונטלית /טלפונית ) עם נעמי זלצינגר מנכ”לית החברה על מנת לבחון את מהות הפרויקט , מה הוא מציע עבור הלקוחות שלו ואיך הוא פועל, המטרה להבין מה היתרון היחסי שלו, ואיך יהיה הכי נכון לשווק אותו.

בנוסף אנו מגדירים יחד את המטרות אליהם אנו שואפים להגיע ובהתאם לכך מכינים ללקוח בריף, תסריט שיחה, ודאטה מותאמת עבורו בהתאם לפרמטרים שנכונים לו ( פילוח גאוגרפי, קהל יעד, וכו’)

לאחר מכן אנו מצוותים מנהלת פרויקט שתוביל אותו ותתנהל מול הלקוח כאשת קשר

לכל פרויקט תוצמד גם מנהלת הכללית של כל הפרויקטים ביתרון על מנת לבצע בקרה בהתנהלות ולסייע במידת בצורך

לאחר מכן מתבצעת שיחת יישור קו בין כל הגורמים הרלוונטיים ו… יוצאים לדרך

*** קודם כל לומדים מי הלקוח ומה היתרון היחסי שהוא מביא איתו, מה הוא מציע ללקוחות שלו ואיך הוא פועל, בהמשך מגדירים את המטרות, מצוותים מנהל פרוייקטים וצוות מסייע וביחד בוחרים את הדרך הנכונה לשיווק המוצר או הלקוח. לאחר כמה ימים אנחנו מכנסים א כל המעורבים בפרוייקט לישיבת סיעור מוחות, בודקים האם הדרך שבחרנו מתאימה, מתקנים מה שצריך ומדייקים עוד קצת על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות ואפטימליות.

קראו עוד