שירות לקוחות

חץ הלוגו של היתרון היחסי

שירותי החברה

מערכות יחסים יוצרות הזדמנויות, יוצרות רווחים!!

בואו נעשה דברים מדהימים ביחד

צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו

שירות לקוחות איכותי, המפתח להצלחה עסקית

שירות לקוחות איכותי הוא מפתח להצלחה עסקית , בעידן התחרותי של ימינו לקוחות מחפשים חוויה חיובית ומקצועית בכל אינטראקציה והדרך לעמוד בציפיות אלו היא באמצעות מענה לקוחות מצוין.

כפי שאמר מרטין לותר קינג: "אנו נוטים לשפוט הצלחה על פי גובה המשכורת וגודל המכונית במקום לאמוד אותה על פי איכות השירות ויחסי האנוש שלנו"

הבנת צרכי הלקוח היא הבסיס לשירות מעולה ,כאשר צוות מקשיב בקשב רב ,מבין את צרכיו של הלקוח ומציע פתרונות יצירתיים – הוא לא רק פותר בעיות אלא גם בונה קשר אישי עם הלקוח. כך נוצרת חוויית לקוח חיובית ונוצר האמון בין הלקוח לעסק.

חשיבותו של שירות לקוחות איכותי נתמכת גם בנתונים סטטיסטיים. לפי מחקרים "שירות מקצועי יכול להביא לשיפור ניכר ברווחי העסק".  "שיחת טלפון ומייל הם עדיין הערוצים המועדפים ביותר על עסקים וצרכנים כאחד".

"ממשקים שבהם בלטה הסכמה בין הצרכנים והעסקים באשר לערוץ השירות המועדף: כך למשל, בכל הנוגע לאפקטיביות של שיחת טלפון עם נציג אנושי, חשיבות המהירות של המענה נמצאה בעדיפות העליונה הן בעיני הצרכנים והן בעיני העסקים". (סקר שערכה לאחרונה חברת NICE in Contact )

כידוע לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, בעוד לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר ועלול לפגוע במוניטין של העסק שלך, לכן חשוב להשקיע באיכות השירות ולהבטיח שהלקוח יצא מרוצה ויחזור שוב לעסק.

עקרונותינו ואמונותינו: היסודות שמנחים אותנו להצלחה:

 

  1. המרכיב החשוב ביותר בשירות איכותי הוא האמפתיה – היכולת להבין את רגשותיו ורצונותיו של הלקוח. זה כולל לא רק להקשיב לו אלא גם להפגין הבנה כנה לצרכיו ולמצבו. כאשר עובדים מפגינים אמפתיה, הם יוצרים קשר משמעותי עם הלקוח שמוביל לחוויה חיובית ולשביעות רצון גבוהה יותר.
  1. מענה מקצועי ואישי אינו רק אמצעי להשגת שביעות רצון אלא גם הזדמנות ליצירת יתרון תחרותי ולהבטחת נאמנות לקוחות לאורך זמן, בעולם העסקי התחרותי של היום מענה מצוין הוא המפתח להצלחה ולצמיחה עסקית.
  2. מבינים שלא ניתן להישען על הצלחות העבר ושצריך להיות גמישים ולהביא לשיפורים קבועים בהתאם למשוב ולמגמות השוק. אנחנו מתמקדים בפרטים הקטנים של המענה – זמינות, נראות, הקשבה פעילה, ותקשורת ברורה וכנה. כל אינטראקציה עם לקוח משפיעה על איכות החוויה, ולכן אנחנו מקפידים שהצוות שלנו יהיה מיומן לא רק בידע המקצועי אלא גם במיומנויות בינאישיות ותקשורתיות.
  3. מבינים שטכנולוגיות חדשות לא יכולות להחליף את החוויה האנושית. אנחנו מספקים שירות אנושי אמפתי ומותאם אישית, ומשלבים טכנולוגיות מתקדמות עם גישה אישית.
  4. מבינים את חשיבות האסטרטגיה הדיגיטלית. אנחנו מספקים חוויית משתמש נוחה וידידותית בכל הפלטפורמות הדיגיטליות. אתר אינטרנט מעודכן וניהול משובים ברשתות החברתיות שמשפרים את החוויה ובונים מוניטין חיובי.
  5. אנחנו מבינים את הקשר בין מענה מצוין לבין נאמנות לקוחות והמלצות ,לקוחות מרוצים נוטים להישאר נאמנים וימליצו עליכם מה שמהווה צורת שיווק חזקה לעתיד.

לסיכום: שירות לקוחות איכותי הוא הכרחי להצלחה עסקית. הוא לא רק שומר על לקוחות קיימים אלא גם מייצר לקוחות חדשים באמצעות המלצות חיוביות. אמפתיה, הקשבה פעילה, מקצועיות, זמינות ופתרונות יצירתיים הם רק כמה מהמרכיבים החיוניים שאנחנו מספקים .

טיפים מאת נעמי זלצינגר מנהלת ומייסדת היתרון היחסי :

  1. שיפור זמן התגובה , תהיו זמינים ונגישים ללקוחות בכל ערוצי הפנייה.
  2. פתרון בעיות באופן יעיל ומהיר.
  3. טיפוח חוויית לקוח חיובית באמצעות יחס אדיב ומכבד, גם במצבים מאתגרים.
  4. מניעת בעיות על ידי איתור בעיות פוטנציאליות מראש ופתרונן.
  5. הדרכת עובדים כדי לפתח מיומנויות תקשורת, ידע מקצועי, פתרון בעיות ואמפתיה.

"חווית לקוח מעבר למצופה" : גלו את היתרונות הייחודיים של שירותינו :

  1. תקשורת אנושית ישירה מאפשרת חוויה אישית וממוקדת יותר: כשאנו מקיימים אינטראקציה אנושית עם הלקוחות אנו מבינים את הצרכים והמצבים הספציפיים שלהם ומציעים פתרונות ממוקדים יותר.
  2. מגע אנושי מאפשר לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות. כאשר עובדינו מקשיבים בתשומת לב, מפגינים אמפתיה ומעניקים יחס אישי, הלקוחות חשים מוערכים וקשורים לעסק מה שמחזק את הנאמנות והמוניטין של העסק שלך.
  3. מענה לקוחות אנושי מסוגל להתמודד עם מצבים מורכבים ודינמיים בצורה גמישה יותר. אנחנו יכולים להשתמש בשיקול דעת ויצירתיות כדי להציע פתרונות המותאמים לסיטואציות שקורות.
  4. למרות התקדמות הטכנולוגיה עדיין ישנם לקוחות רבים שמעריכים יותר מגע אנושי בעיקר בנושאים רגישים או מורכבים וזה יוצר תחושה של לקוח מיוחד ומוערך.
  5. שיח אנושי מאפשר ללקוחות להביע בצורה טובה יותר את הצרכים הרגשות והבעיות שלהם. עובדים יכולים להגיב בהתאם בטון דיבור ושימוש במילים המתאימות.
  6. מגע אנושי יכול להפוך חוויית שירות רגילה לחוויה אנושית חיובית ונעימה יותר על ידי שימוש בחום כנות ואנושיות.

אל תחכו עוד, צרו קשר עכשיו והתחילו ליהנות מחווית שירות מדרגה ראשונה , אנחנו משלבים גישה אנושית וחמה עם טכנולוגיות מתקדמות ויוזמות שיפורים מתמידים בהתבסס על משוב לקוחות. אנחנו מייצרים חוויית לקוח בלתי נשכחת שתעניק לכם יתרון תחרותי משמעותי ותבטיח הצלחה ארוכת טווח.

 

היתרון היחסי בוידאו

שאלות ותשובות נפוצות

טלמרקטינג מתייחס לשיחות מכירה טלפוניות לקידום מוצרים או שירותים. טלמיטינג לעומת זאת מתמקד ביצירת קשרים, העברת מידע ותיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

הצוות המוקצה לפרויקט שלך תלוי בסוג הפרויקט ובהיקף העבודה הנדרש. אנו מתאימים את גודל הצוות לצרכים ולמטרות שלך כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

אנו מבצעים ניתוח שוק מקיף, מתייחסים לנתוני הלקוח ומשתמשים בניסיוננו המקצועי כדי לזהות את הקהל היעד הנכון והמתאים ביותר למוצר או השירות שלך.

ישנם מספר יתרונות משמעותיים להוצאת שיחות למיקור חוץ הם כוללים גם חיסכון כלכלי וגם יעילות תפעולית.

*  מיקור חוץ מאפשר לחסוך בעלויות: ההשקעה בתשתיות, טכנולוגיה, כוח אדם מיומן ואימון עובדים גבוהה מאוד. חברות מיקור חוץ כבר מחזיקות בכל המשאבים הללו ויכולות להציע אותם בעלות נמוכה יותר מאשר אם הארגון יבנה ויפעיל את כל אלו בעצמו.

* מיקור חוץ מאפשר לארגונים להתמקד בליבת העסק שלהם ולא להתפזר לתחומים שאינם מהווים את עיקר פעילותם.

* יצירת יעילות גבוהה יותר -הארגון יכול להתמקד בגידול ופיתוח העסק, בזמן שהמומחיות בניהול שיחות ותמיכה נמצאת בידיים מיומנות של חברת המיקור חוץ.

לבסוף, מיקור חוץ מאפשר גם גמישות בניהול משאבים, במקום לשכור ולאמן עובדים לתקופות של עומס מוגבר, ניתן להתאים את כמות העובדים ואת המשאבים בחברת המיקור חוץ לצרכים המשתנים של הארגון.

תהליכי הבקרה שלנו כוללים מעקב רציף, דוחות ביצועים תקופתיים והערכות איכות של השיחות והתוצאות. אנו גם משתפי פעולה קרובה עם הלקוח כדי לוודא התאמה ליעדים.

זמן ההמתנה לתוצאות יכול להשתנות בהתאם לסוג הפרויקט והיעדים המוצבים. בדרך כלל לקוחות רואים שיפורים ראשוניים בתוך מספר שבועות מתחילת הפרויקט.

כן בטח, אנו מספקים אפשרות ללקוחות להאזין לשיחות מוקלטות לצרכי ניתוח ושיפור והכל מתבצע תוך כדי כיבוד החוקים הנוגעים לפרטיות והסכמת המשתתפים.

בעלת החברה, נעמי זלצינגר ועובדיה בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום המכירות והטלמרקטינג. החברה פועלת מאז 2006 וצברה ניסיון רב בפרויקטים שונים ומגוונים תוך הצלחות מוכחות.

אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ובכלים חדשניים בתחום השיווק והטלמרקטינג, מה שמאפשר לנו להגביר את אפקטיביות ויעילות הפעילות.

במהלך כל פרויקט יש אתגרים אך אנו פועלים לזיהוי ואז לפתרון האתגרים במהירות וביעילות, וכל זה תוך שיתוף פעולה קרוב עם הלקוח להבטחת התאמה מלאה ליעדים שנקבעו יחדיו.

היתרונות היחסיים שלנו:

  • יחס אישי ומקצועיות בעסקים.
  • פתרונות טלמרקטינג ושיווק מותאמים אישית
  • בירור עמוק ואז התאמה מדויקת של הפעילות לפי צרכי הלקוח.
  • ניהול שיחות מכירה יעיל ואפקטיבי.
  • אסטרטגיות לקידום המכירות.
  • הגדלת רווחיות ללקוחות
  • הכשרות ולמידה מתמשכת לעובדים
  • מאד חשובה לנו שיתוף הפעולה, עזרה הדדית ושמחת חיים בעבודה.
  • פיקוח ובקרה מדוקדקים ותהליכים מתקדמים .
  • שקיפות מלאה ואמינות מול לקוחותינו .
  • עמידה בערכים של יושרה ואחריות .
  • שמירת סודיות ואחריות עסקית..
  • תסריטי שיחה מקצועיים שנכתבים ספציפית לכל לקוח ולקוח.
  • קשר איכותי עם הלקוחות .
  • נתינה מכל הלב ויצירת שפע בעסקים.
  • רשימת ממליצים מרשימה המעידה על הצלחתנו – תוכלו לקרוא על כך לקוחות ממליצים

לסיכום:

לקוחותינו נהנים משירות איכותי, הבנת צרכיהם לעומק, יחס אישי ומקצועי, יושרה ואמינות, שמירת סודיות ובעיקר ניסיון עשיר ומקצועיות שלא מתפשרת בכל פרויקט.

 מנהלי הפרויקטים שלנו משקיעים את כל כולם במטרה אחת -יצירת הצלחה ללקוח , עזרה ויצירת שפע ללקוח וכל זאת בשמחה, חדווה וקידום ערכי נתינה ….

אנו מזמינים אותך לחוות את המקצועיות והתוצאות המעולות שלנו.

השאירו שם וטלפון ונדבר בקרוב