אימון מכירות אישי

חץ הלוגו של היתרון היחסי

שירותי החברה

מערכות יחסים יוצרות הזדמנויות, יוצרות רווחים!!

בואו נעשה דברים מדהימים ביחד

צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו

כמומחית מנוסה בתחום המכירות הייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים וארגונים רבים כדי לעזור להם לחדד את אסטרטגיות המכירות שלהם ולהשיג תוצאות יוצאות מן הכלל.

בנוף העסקי המהיר והמתפתח ללא הרף של ימינו אמנות המכירות התפתחה באופן משמעותי.

חלפו הימים של טקטיקות מכירה מסורתיות שנשענות על תרחישים מתוסרטים, טקטיקות מכירה מודרניות דורשות עדינות אמפתיה והבנה עמוקה של צרכי הלקוח.

כאן נכנסת לתמונה הדרכת מכירות אישית – גישה מקיפה שמציידת אנשי מכירות בכלים ובמומחיות הדרושים לבניית מערכות יחסים מתמשכות ולסגירת עסקאות.

ככל שהעסקים ממשיכים לצמוח ולהתפתח ניהול אינטראקציות עם לקוחות הפך להיבט מכריע בהצלחה ובעיקר עם עלייתם של ערוצי התקשורת הדיגיטליים.

תפקידם של המוקדים הטלפוניים המסורתיים השתנה והצורך לעבור תהליך של אימון קריטי ומשמעותי להצלחת העסק ובפרט להצלחת המכירות בימים חשובים אלו.

 

מהם היתרונות של האימון מכירות אישי?

אימון מכירות אישי מספק יתרונות רבים: האימון יכול להגדיל את המודעות למוצרים או שירותים שלכם, להגדיל את האמינות למוצרים שלכם ולהגדיל את התפיסה של המוצרים או השירותים שלכם. אין ספק שהאימון יכול להגדיל את המכירות, להגדיל את ההכנסות ולהגדיל את התפיסה של העסק בעיני הלקוחות.

 

חשיבות האינטליגנציה הרגשית.

אנו נלמד אותך איך לפתח אינטליגנציה רגשית ( EQ), שהיא החוש השישי המפריד בין אנשי מכירות בעלי ביצועים מעולים לבין השאר.  האינטלגנציה היא היכולת להבין ולנהל את הרגשות של האדם  כמו גם של הלקוחות שלך.

בעולם המכירות של היום, EQ היא כבר לא nice to have, אלא חובה כאשר יש לך הבנה עמוקה של רגשות אנושיים אתה מצויד טוב יותר.

 

העברת מידע ורושם מתמשך.

אנו נלמד אותך איך להתחבר ללקוחות ברמה עמוקה יותר ,נצפה מראש ונטפל בחששות שלהם , נלמד אותך לבנות אמון ,קרבה וניווט מול קונפליקטים והתנגדויות שעלולות לצוץ.

נלמד אותך איך להעביר מידע מורכב ולהשאיר רושם וגם כיצד לבדל את עצמך מהמתחרים.

 

המפתח לבניית קרבה

לא כל אחד יודע כיצד לבנות קרבה עם הלקוחות , בניית קרבה היא הבסיס לכל קשר מכירות מוצלח אבל זה דורש אמפתיה, הקשבה פעילה והתעניינות אמיתית בצרכי הלקוח. כאשר אתה בונה קרבה חזקה אתה מבסס את האמון והאמינות ,יש לך יותר סיכויים לסגור עסקה ולטפח מערכת יחסים לכל החיים.

 

מדע השכנוע

שכנוע הוא אמנות עדינה הדורשת הבנה של הפסיכולוגיה של ההתנהגות האנושית על ידי מינוף עקרונות הפסיכולוגיה החברתית , אנו נלמד אותך לצפות להתנגדויות ואיך להתגבר עליהם , איך לייצר רמת דחיפות ומחסור , ואיך לטפח ללקוח תחושת שייכות וקהילה ליצור אמינות.

 

חשיבות המשוב

משוב הוא נשמת אפו של כל איש מכירות , אנחנו נלמד אותך איך לשפר ללא הרף את הידע והכישורים שלך , איך לזהות נקודות מתות , איך להשאר מעודכן בשיטות עבודה מוכחות , איך לבנות מוניטין ולהיות פרואקטיבי וכל זה ע"י קבלת משוב מלקוחות .

טיפים מאת נעמי זלצינגר , מנכ"ל היתרון היחסי

הדרכת מכירות אישית אינה גישה אחת שמתאימה לכולם ,זהו פתרון מותאם אישית המורכב משליטה באמנות האינטליגנציה הרגשית, בניית קרבה שכנוע ועוד..

להלן מס' טיפים למכירות מוצלחות שבנויות על אימון.

  • בנה מערכות יחסים מתמשכות עם הלקוחות שלך.
  • סגור עסקאות בביטחון.
  • תתעלה מעל המתחרים.
  • תעדף את הצרכים של הלקוחות שלך
  • תשאר מעודכן במגמות ובפריצות דרך בתעשייה
  • תחדד ללא הרף את כישוריך ותסתגל לנסיבות משתנות.
  • תהיה אמיתי ונאמן לעצמך
  • תמנעו מתרחישים מתוסרטים והתלהבות מזויפת.
  • תהיה פגיע ופתוח למשוב.

סיכום

אימון מכירות אישי הוא המפתח לפענוח הסודות של מכירות מוצלחות על ידי שליטה באמנות האינטליגנציה הרגשית, סיפור סיפורים, בניית קרבה ושכנוע, אתה תהיה מצויד היטב כדי לבנות מערכות יחסים מתמשכות ולסגור עסקאות עם ביטחון. תישאר ממוקד בצרכים של הלקוחות שלך, ותחדד ללא הרף את כישוריך באמצעות תרגול ומשוב עם התמדה ומסירות, תהפוך למקצוען מכירות בעל ביצועים מעולים.

האם אתה מוכן להתמודד עם האתגרים של נוף המכירות המודרני ??

היתרון היחסי בוידאו

שאלות ותשובות נפוצות

טלמרקטינג מתייחס לשיחות מכירה טלפוניות לקידום מוצרים או שירותים. טלמיטינג לעומת זאת מתמקד ביצירת קשרים, העברת מידע ותיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

הצוות המוקצה לפרויקט שלך תלוי בסוג הפרויקט ובהיקף העבודה הנדרש. אנו מתאימים את גודל הצוות לצרכים ולמטרות שלך כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

אנו מבצעים ניתוח שוק מקיף, מתייחסים לנתוני הלקוח ומשתמשים בניסיוננו המקצועי כדי לזהות את הקהל היעד הנכון והמתאים ביותר למוצר או השירות שלך.

ישנם מספר יתרונות משמעותיים להוצאת שיחות למיקור חוץ הם כוללים גם חיסכון כלכלי וגם יעילות תפעולית.

*  מיקור חוץ מאפשר לחסוך בעלויות: ההשקעה בתשתיות, טכנולוגיה, כוח אדם מיומן ואימון עובדים גבוהה מאוד. חברות מיקור חוץ כבר מחזיקות בכל המשאבים הללו ויכולות להציע אותם בעלות נמוכה יותר מאשר אם הארגון יבנה ויפעיל את כל אלו בעצמו.

* מיקור חוץ מאפשר לארגונים להתמקד בליבת העסק שלהם ולא להתפזר לתחומים שאינם מהווים את עיקר פעילותם.

* יצירת יעילות גבוהה יותר -הארגון יכול להתמקד בגידול ופיתוח העסק, בזמן שהמומחיות בניהול שיחות ותמיכה נמצאת בידיים מיומנות של חברת המיקור חוץ.

לבסוף, מיקור חוץ מאפשר גם גמישות בניהול משאבים, במקום לשכור ולאמן עובדים לתקופות של עומס מוגבר, ניתן להתאים את כמות העובדים ואת המשאבים בחברת המיקור חוץ לצרכים המשתנים של הארגון.

תהליכי הבקרה שלנו כוללים מעקב רציף, דוחות ביצועים תקופתיים והערכות איכות של השיחות והתוצאות. אנו גם משתפי פעולה קרובה עם הלקוח כדי לוודא התאמה ליעדים.

זמן ההמתנה לתוצאות יכול להשתנות בהתאם לסוג הפרויקט והיעדים המוצבים. בדרך כלל לקוחות רואים שיפורים ראשוניים בתוך מספר שבועות מתחילת הפרויקט.

כן בטח, אנו מספקים אפשרות ללקוחות להאזין לשיחות מוקלטות לצרכי ניתוח ושיפור והכל מתבצע תוך כדי כיבוד החוקים הנוגעים לפרטיות והסכמת המשתתפים.

בעלת החברה, נעמי זלצינגר ועובדיה בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום המכירות והטלמרקטינג. החברה פועלת מאז 2006 וצברה ניסיון רב בפרויקטים שונים ומגוונים תוך הצלחות מוכחות.

אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ובכלים חדשניים בתחום השיווק והטלמרקטינג, מה שמאפשר לנו להגביר את אפקטיביות ויעילות הפעילות.

במהלך כל פרויקט יש אתגרים אך אנו פועלים לזיהוי ואז לפתרון האתגרים במהירות וביעילות, וכל זה תוך שיתוף פעולה קרוב עם הלקוח להבטחת התאמה מלאה ליעדים שנקבעו יחדיו.

היתרונות היחסיים שלנו:

  • יחס אישי ומקצועיות בעסקים.
  • פתרונות טלמרקטינג ושיווק מותאמים אישית
  • בירור עמוק ואז התאמה מדויקת של הפעילות לפי צרכי הלקוח.
  • ניהול שיחות מכירה יעיל ואפקטיבי.
  • אסטרטגיות לקידום המכירות.
  • הגדלת רווחיות ללקוחות
  • הכשרות ולמידה מתמשכת לעובדים
  • מאד חשובה לנו שיתוף הפעולה, עזרה הדדית ושמחת חיים בעבודה.
  • פיקוח ובקרה מדוקדקים ותהליכים מתקדמים .
  • שקיפות מלאה ואמינות מול לקוחותינו .
  • עמידה בערכים של יושרה ואחריות .
  • שמירת סודיות ואחריות עסקית..
  • תסריטי שיחה מקצועיים שנכתבים ספציפית לכל לקוח ולקוח.
  • קשר איכותי עם הלקוחות .
  • נתינה מכל הלב ויצירת שפע בעסקים.
  • רשימת ממליצים מרשימה המעידה על הצלחתנו – תוכלו לקרוא על כך לקוחות ממליצים

לסיכום:

לקוחותינו נהנים משירות איכותי, הבנת צרכיהם לעומק, יחס אישי ומקצועי, יושרה ואמינות, שמירת סודיות ובעיקר ניסיון עשיר ומקצועיות שלא מתפשרת בכל פרויקט.

 מנהלי הפרויקטים שלנו משקיעים את כל כולם במטרה אחת -יצירת הצלחה ללקוח , עזרה ויצירת שפע ללקוח וכל זאת בשמחה, חדווה וקידום ערכי נתינה ….

אנו מזמינים אותך לחוות את המקצועיות והתוצאות המעולות שלנו.

השאירו שם וטלפון ונדבר בקרוב