מערכות יחסים יוצרות הזדמנויות, יוצרות רווחים!!
בואו נעשה דברים מדהימים ביחד
צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו
גביית כספים ללקוחות עסקיים
מטרת השירות – לפנות מהלקוח את ההתעסקות בגביה כדי שיוכל להתמקד בצמיחת העסק. אנחנו מעניקים את השירות במקצועיות ונחישות, תוך כדי בקרה וניהול של כלל החובות, ובכך מגדילים את צמיחת העסק ומשפרים את תזרים המזומנים.
בעולם הגבייה של ישראל כיום, מוכרת התופעה הקשה ומטרידה כל כך של גביית חובות, כאחת ה”רעות החולות” של המשק הישראלי.
אלפי אנשי מכירות מוצאים את עצמם עסוקים בגביית חובות ובמקום בתהליכי מכירה, מבוזבזות שעות רבות על טלפונים לצורך גביה, מנהלי חשבונות משקיעים שעות עבודה רבות בשיחות גבייה עם לקוחות חייבים עד לקבלת הכסף, ומאות אלפי תיקים נמצאים בהוצאה לפועל וכמעט ולא מתקדמים לכיוון גבייה מלאה. ועלותם לעיתים גבוהה מסכום החוב. ולא אחת תוך פגיעה ואובדן הקשר עם הלקוח.
עולם הגבייה כיום דורש ממנהלי החברות והארגונים הוצאות כספיות גדלות והולכות על תהליכי גבייה שונים. ההוצאה הנדרשת מחברה או ארגון או עסק, לגבות כל יחידת חוב הולכת ועולה. בין אם מדובר בחוב של 150 שקלים ובין אם מדובר בחובות של מאות אלפי שקלים, ואף יותר. הרי שנפח הזמן הנדרש, מרגע היווצרות החוב עד לרגע הגבייה שלו, זהה. כלומר, הזמן הנדרש לגבות את החובות לא קשור כמעט בשום צורה לגובה החוב עצמו.
כמעט כל אדם או גוף מסחרי, נתקל בתופעה של “סרבני תשלום”, אותם לקוחות/ מקבלי שרות / מוצר, החייב כספים אך מתנער מתשלום בטענות שונות. הצ’ק בדואר(שלושה חודשים?) התחלף חשב.(לפני חצי שנה ) ושאר תירוצים.
פעמים רבות אותו חייב משלם את חובו בשיק, אך השיק מסורב בציון “א.כ.מ”, או “מוגבל” , “מעוקל”, או שאר “קודים בנקאיים” , שלעיתים אינם מובנים לאדם המחוסר ידע מקצועי. לעיתים גביית החוב מוזנחת מכיוון שהגבייה מצריכה התעסקות שגוזלת זמן וכ”א מותאם ומיומן, ועלויות ההופכות לעיתים את גביית החובות ללא כלכלית.
חברת “היתרון היחסי” בבעלות נעמי זלצינגר, הקיימת בשוק משנת 2006 מומחית בהוצאת שיחות מקצועיות ללקוחות עסקיים ומציעה פתרון כולל לבעלי עסקים ומנהלי כספים של חברות, הנדרשים לגבייה שוטפת או ספציפית, ומעוניינים במערכת מסודרת ומקצועית, אשר תנצל את מלא הכלים המקצועיים לצורך גבייה מהירה ויעילה.
שאלות ותשובות נפוצות
טלמרקטינג מתייחס לשיחות מכירה טלפוניות לקידום מוצרים או שירותים. טלמיטינג לעומת זאת מתמקד ביצירת קשרים, העברת מידע ותיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
הצוות המוקצה לפרויקט שלך תלוי בסוג הפרויקט ובהיקף העבודה הנדרש. אנו מתאימים את גודל הצוות לצרכים ולמטרות שלך כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.
אנו מבצעים ניתוח שוק מקיף, מתייחסים לנתוני הלקוח ומשתמשים בניסיוננו המקצועי כדי לזהות את הקהל היעד הנכון והמתאים ביותר למוצר או השירות שלך.
ישנם מספר יתרונות משמעותיים להוצאת שיחות למיקור חוץ הם כוללים גם חיסכון כלכלי וגם יעילות תפעולית.
* מיקור חוץ מאפשר לחסוך בעלויות: ההשקעה בתשתיות, טכנולוגיה, כוח אדם מיומן ואימון עובדים גבוהה מאוד. חברות מיקור חוץ כבר מחזיקות בכל המשאבים הללו ויכולות להציע אותם בעלות נמוכה יותר מאשר אם הארגון יבנה ויפעיל את כל אלו בעצמו.
* מיקור חוץ מאפשר לארגונים להתמקד בליבת העסק שלהם ולא להתפזר לתחומים שאינם מהווים את עיקר פעילותם.
* יצירת יעילות גבוהה יותר -הארגון יכול להתמקד בגידול ופיתוח העסק, בזמן שהמומחיות בניהול שיחות ותמיכה נמצאת בידיים מיומנות של חברת המיקור חוץ.
לבסוף, מיקור חוץ מאפשר גם גמישות בניהול משאבים, במקום לשכור ולאמן עובדים לתקופות של עומס מוגבר, ניתן להתאים את כמות העובדים ואת המשאבים בחברת המיקור חוץ לצרכים המשתנים של הארגון.
תהליכי הבקרה שלנו כוללים מעקב רציף, דוחות ביצועים תקופתיים והערכות איכות של השיחות והתוצאות. אנו גם משתפי פעולה קרובה עם הלקוח כדי לוודא התאמה ליעדים.
זמן ההמתנה לתוצאות יכול להשתנות בהתאם לסוג הפרויקט והיעדים המוצבים. בדרך כלל לקוחות רואים שיפורים ראשוניים בתוך מספר שבועות מתחילת הפרויקט.
כן בטח, אנו מספקים אפשרות ללקוחות להאזין לשיחות מוקלטות לצרכי ניתוח ושיפור והכל מתבצע תוך כדי כיבוד החוקים הנוגעים לפרטיות והסכמת המשתתפים.
בעלת החברה, נעמי זלצינגר ועובדיה בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום המכירות והטלמרקטינג. החברה פועלת מאז 2006 וצברה ניסיון רב בפרויקטים שונים ומגוונים תוך הצלחות מוכחות.
אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ובכלים חדשניים בתחום השיווק והטלמרקטינג, מה שמאפשר לנו להגביר את אפקטיביות ויעילות הפעילות.
במהלך כל פרויקט יש אתגרים אך אנו פועלים לזיהוי ואז לפתרון האתגרים במהירות וביעילות, וכל זה תוך שיתוף פעולה קרוב עם הלקוח להבטחת התאמה מלאה ליעדים שנקבעו יחדיו.
היתרונות היחסיים שלנו:
- יחס אישי ומקצועיות בעסקים.
- פתרונות טלמרקטינג ושיווק מותאמים אישית
- בירור עמוק ואז התאמה מדויקת של הפעילות לפי צרכי הלקוח.
- ניהול שיחות מכירה יעיל ואפקטיבי.
- אסטרטגיות לקידום המכירות.
- הגדלת רווחיות ללקוחות
- הכשרות ולמידה מתמשכת לעובדים
- מאד חשובה לנו שיתוף הפעולה, עזרה הדדית ושמחת חיים בעבודה.
- פיקוח ובקרה מדוקדקים ותהליכים מתקדמים .
- שקיפות מלאה ואמינות מול לקוחותינו .
- עמידה בערכים של יושרה ואחריות .
- שמירת סודיות ואחריות עסקית..
- תסריטי שיחה מקצועיים שנכתבים ספציפית לכל לקוח ולקוח.
- קשר איכותי עם הלקוחות .
- נתינה מכל הלב ויצירת שפע בעסקים.
- רשימת ממליצים מרשימה המעידה על הצלחתנו – תוכלו לקרוא על כך לקוחות ממליצים
לסיכום:
לקוחותינו נהנים משירות איכותי, הבנת צרכיהם לעומק, יחס אישי ומקצועי, יושרה ואמינות, שמירת סודיות ובעיקר ניסיון עשיר ומקצועיות שלא מתפשרת בכל פרויקט.
מנהלי הפרויקטים שלנו משקיעים את כל כולם במטרה אחת -יצירת הצלחה ללקוח , עזרה ויצירת שפע ללקוח וכל זאת בשמחה, חדווה וקידום ערכי נתינה ….
אנו מזמינים אותך לחוות את המקצועיות והתוצאות המעולות שלנו.