“היתרון היחסי” יצרה מודל שדרכו ניתן להוציא מכל איש טלמרקטינג טלמיטינג את המיטב עבורו – מודל הפרח
מודל הפרח יוצר בטחון בעבודה ואיזון. הפרח בעצם מביא למיצוי של כל המוצרים שאני משווק ללקוחות, לכן
חובה עליי לעשות פרח המכיל את היתרונות של העסק ושל השירותים הניתנים על ידו. בעזרתו של הפרח,
יוכל כל איש טלמרקטינג טלמיטינג לדעת בוודאות מה הוא מציע בצורה ברורה שאיננה משתמעת לשתי פנים
מחד, ולמקד את המתקשר מלהיסחף בשיחה עם הלקוח למקומות שאינם מקדמים את מטרת השיחה, מאידך.
דרך התוכן שיהיה מצוי בעליי הכותרת של הפרח, יוכל המתקשר לאפשר ללקוח להתחבר אליו מהמקום שנוח
לו ביותר כך שאם מה שהלקוח אוהב יותר זה את המקצועיות של העסק המיוצג בשיחה – החיבור יהיה דרך
עלה הכותרת: מקצועיות, ואם מה שהלקוח אוהב יותר זה היחס האישי – החיבור יהיה דרך עלה הכותרת:
יחס אישיוכן הלאה….בדרך זו – נוכל להוביל את הלקוח להתחבר אלינו, בשיחת טלמרקטינג טלמיטינג, דרך
פתרון שמתאים לצרכים ולכאבים שלו. שימוש במודל פרח מהווה נקודת פתיחה לעבודה משותפת לאורך זמן !!!
עדכון מתמיד עם עצמך יוצר התמחות והתמקצעות במוצרים שאתה אוהב.
פרח לדוגמא: