מי באמת אחראי על התוצאות של העסקאות שלך?
תחשבו על זה רגע – כמה פעמים יצא לכם לחשוב שהעובד, הטלמרקטינג או איש המכירות שלכם אחראים לתוצאות העסקה? זה בסדר, כולנו היינו שם. זה
תחשבו על זה רגע – כמה פעמים יצא לכם לחשוב שהעובד, הטלמרקטינג או איש המכירות שלכם אחראים לתוצאות העסקה? זה בסדר, כולנו היינו שם. זה
בעולם העסקי המודרני, שבו התחרות מתעצמת והצרכנים נהיים מתוחכמים יותר, חוויית לקוח כוללת הפכה לנכס אסטרטגי עבור כל עסק. ב" היתרון היחסי" פיתחנו פתרון ייחודי
ניהול עסק דורש התמודדות עם אתגרים רבים, ואחד הגדולים שבהם הוא ההתמודדות עם ימי מחלה של העובדים. ימי מחלה יכולים לפגוע בפרודוקטיביות ולהוביל להפסדים כספיים.
אנו מאמינים שאפקטיביות היא המפתח להצלחה עסקית בעולם המודרני. בשוק התחרותי של היום, לא מספיק רק לעבוד קשה – צריך לעבוד חכם. זו הסיבה שפיתחנו
עבודה מהבית יכולה להיות מאתגרת, אך גם מלאת הזדמנויות. במאמר זה, נחשוף בפניכם טיפים יעילים שיסייעו לכם להגביר את הפרודוקטיביות, לנהל את הזמן ביעילות ולשמור
מיקור חוץ (outsourcing) הוא אסטרטגיה עסקית מובילה המאפשרת לחברות להתמקד בעסקי הליבה שלהן. "היתרון היחסי", חברת מיקור החוץ המובילה בישראל, מציעה פתרונות יעילים המשחררים משאבים
מה ההגדרה של פרודוקטיביות בעבודה מרחוק? פרודוקטיביות בעבודה מרחוק היא לא רק להשלים משימות, אלא לנצל את הזמן בצורה יעילה, להגדיר מטרות אסטרטגיות ולקבוע סדרי
שירות לקוחות איכותי הוא מפתח להצלחה עסקית , בעידן התחרותי של ימינו לקוחות מחפשים חוויה חיובית ומקצועית בכל אינטראקציה והדרך לעמוד בציפיות אלו היא באמצעות
טלמיטינג הוא אסטרטגיה חשובה בתחום השיווק הישיר המתמקדת ביצירת קשר טלפוני עם לקוחות פוטנציאליים. מדובר בכלי יעיל להגדלת המכירות, יצירת לידים חדשים וקידום עסקים. עם
זירת פעילות דינמית ותוססת שעברה שינוי משמעותי בשנים האחרונות והפכה לכלי רב עוצמה עבור עסקים המעוניינים לחזק את הקשר עם לקוחותיהם ולפתח הזדמנויות עסקיות חדשות.
בעלי עסקים רבים מתמקדים בהבאת לקוחות חדשים על ידי השקעת משאבים בשיווק, פרסום, יצירת מבצעים וכד' ובו בזמן שוכחים את הנכס החשוב שכבר נמצא בידיהם:
מעקבים וחזרה ללקוחות הם דרך הבקרה של העסק על עבודת השיווק המכירה והשירות שהוא נותן ללקוחותיו בעבר ובהווה, והדרך בה הוא מטפל בלקוחות פוטנציאליים.ישנם כמה
במציאות העסקית המודרנית, הצלחתו של כל עסק תלויה ביכולתו להתמודד עם מגוון רחב של אתגרים. ניהול עסק מוצלח דורש מיומנויות מגוונות מחויבות והתמקדות במטרות הליבה
מלחמה מזמנת לבעלי עסקים תקופה מאתגרת. פגיעה בשגרה, אי יכולת לסמוך על מהלכים רגילים, חוסר אפשרות לצפות מגמות ושינויים, לעיתים שינויים בכוח אדם (עובדים שמגויסים
לעתים נוטים בעלי עסקים לתלות את האשם בעצירת הגדלת מכירות בגורם אחד ולהתלונן עליו, אך אז הם עלולים להחמיץ דרכים חדשות ומגוונות לעקוף את הגורם
דגשים חשובים ונקודות למחשבה בימינו הקשב של כולנו, ובוודאי של אנשים שאנו יוזמים עמם שיחה ללא שפנו אלינו, קצר מאוד, על סף חוסר סבלנות מוחלט.
מהו תיאום פגישות? תיאום פגישות הוא תהליך בו נציג טלפוני יוצר פגישה בזמן ובמקום שמתאימים ללקוח ולבעל העסק לצורך קידום סגירת עסקה, לגבי מכירה, שירות,
תכונות של נציג שירות לקוחות טובהן תכונות שניתן ללמוד נציג שירות מהווה את חלון הראווה של העסק. הוא מייצג את העסק מול לקוחות חדשים וקיימים וככל
תסריט שיחת מכירה טלפונית יעיל משתמש בחיבור והבנה של הלקוח על מנת להניע אותו לפעולה מדוע חשוב שיהיה לנו תסריט שיחת מכירה?בימינו הקשב של כולנו,
מה זה שירות לקוחות? שירות לקוחות טוב הוא הדרך לשמר לקוחות, לייצר שם טוב ומוניטין לעסק ולמשוך לקוחות חדשים שירות לקוחות הוא שירות חיוני שכולל
איך בוחרים שירותי טלמרקטינג לעסקים? שירותי טלמרקטינג לעסקים שעוזרים לך למכור יותר ולהיות אמין בעיניי הלקוחות החמים חשוב לבחור בחברת שירותי טלמרקטינג לעסקים מקצועית, מקצוענית,
בפרק זה נדבר עם נעמי זלצינגר מומחית למוקדי מכירות וכנראה אחת המנוסות ביותר בתחום בישראל במהלך הפרק נדבר האם כדאי למכור לבד או עם מרכז
בעלי עסקים רבים נלהבים לשווק את המוצר או את השירות שלהם. הם מקצוענים בתחומם, מאמינים באמת במוצר או בשירות שלהם, מבינים ומסבירים בצורה נהדרת ואפשר
מחלקת הטלמרקטינג מהווה את אחד המוקדים המרכזיים בכל חברה וארגון, אם לא המרכזית ביותר. מחלקה איכותית ויעילה מהווה הוכחה אמיתית לכך שהחברה חיה וקיימת.אחד מתפקידיה
כאשר אנו מעוניינים ליצור קשר טלפוני עם לקוחות פוטנציאלים אשר טרם התוודענו אליהם יש לדעת כיצד נכון יהיה ליצור איתם את הכימיה והאמון. בדרך כלל
“היתרון היחסי” יצרה מודל שדרכו ניתן להוציא מכל איש טלמרקטינג טלמיטינג את המיטב עבורו – מודל הפרח מודל הפרח יוצר בטחון בעבודה ואיזון. הפרח בעצם מביא
בכדי לייצר שיחת טלמרקטינג טלמיטינג טובה והביטחון לעשותה מבלי לפחד משאלות שיגיעו, יש צורך לקיים מספר פרמטרים : ידע-התלהבות-אמונה במוצר-התכווננות בטרם יצרנו שיחה עם לקוח
יצירת קשר מהירה
אנחנו מבטיחים שלא רק יצירת הקשר תהיה מהירה – אלא גם החזרה אליך!
כתובת הדוא״ל שלנו: naomi@hayitaron.co.il