הדרכות

חץ הלוגו של היתרון היחסי

שירותי החברה

תמונה של נעמי זלצינגר

בואו נעשה דברים מדהימים ביחד

צרו איתנו קשר עוד עכשיו וניקח את העסק שלכם למקום שתמיד חלמתם להגיע אליו

מתן כלים למנהלים, סוכנים, אנשי מכירות, מחלקות טלמרקטינג וטלמיטינג שמטרתה – לייצר תוצאות טובות יותר, לשפר ביצועים ולקבל נורמות עבודה שמייצרות הצלחה.

יש מטודיקה ברורה בעניין.  נעמי זלצינגר בעלת נסיון רב בהדרכות בקרב חברות ואירגונים מסוגים שונים. עם ההחלטה על ההדרכה, נעמי מגיעה לארגון, מתבוננת בנעשה, מאפיינת את נושאי ההדרכה הרלוונטיים ו׳תופרת׳ הדרכה מדוייקת לצורכי הלקוחות.

אנו מזמינים אותך להיות חלק מחוויה מרתקת ובעיקר מלמדת –המכללה לטלמרקטינג וטלמיטינג
של “היתרון היחסי” מלמדת אותך לדבר!

נעמי זלצינגר,  מנכ”ל “היתרון היחסי”, שמחה להזמין אותך ללמוד לדבר עסקית ולהתמקצע
בשיחות שיווק ומכירה טלפונית – כדי לייצר תוצאות!

 קהל יעד:

עצמאיים, סוכני מכירות, סוכני ביטוח, אנשי מכירות, אנשי טלמרקטינג, אנשי שירות לקוחות וכו’…

 מה בקורס:

  • לימוד הדרך הנכונה ליצירת כימיה עם הלקוח
  • כיצד יש להתמודד עם התנגדויות
  • אופן ניהול שיחת שווק יצירתית ומקדמת
  • משפטי סגירת עסקה ועוד…

מיקום הקורס:

בתוך אירגונים, חברות, סוכנויות למיניהן על פי הזמנה ואיפיון מוקדם מראש.

***בעת הצורך ניתן לארגן מקום חיצוני בתכנון מראש.

הקורס הינו קורס מרתק וחוויתי הכולל מפגשים של פרקטיקה בעיקרם
שבסופם תתמקצע/י ותדע/י להגדיל את רווחי העסק שלך

קראו עוד

מכתבי המלצה מהבוגרים שלנו

לצפייה במכתבים - לחצו כאן
אייקון מעטפה
מכתב המלצה על היתרון היחסי
מכתב המלצה על היתרון היחסי
מכתב המלצה

היתרון היחסי בוידאו

שאלות ותשובות נפוצות

המונח טלמרקטינג מתייחס לשיחת מכירה טלפונית של מוצר או שירות, וטלמיטינג מתייחס לשיחת העברה מידע, יצירת נכונות לפגישה ותיאומה.

התשובה כמובן תלויה בסוג והיקף הפרוייקט. כשהמטרה היא להשיג תוצאות מירביות בזמן הקצר ביותר

קהל היעד נקבע בהתאם לפרמטרים אותם הלקוח מציג עבורנו

כמו כן אנו מעבדים את הדרישות של הלקוח בצירוף של 29 שנות ניסיון שלנו וכך יודעים מי קהל היעד הנכון

**** זו המומחיות של נעמי זלצינגר. ניסיון של 29 שנים בניהול פרויקטים בתחום מאפשר לה לדעת בדיוק לאיזה קהל לכוון.

יש לנו שקיפות מרבית עם הלקוח בכל הנעשה

  1. הלקוח מקבל דיווח ברמה יומית עם כל המידע על הפעילות שהתבצעה
  2. אנו עובדים עם מרכזייה חכמה וכל השיחות מוקלטות בכל זמן נתון שהלקוח מבקש לשמוע שיחות אנו מעבירים אליו בקובץ מסודר
  3. מתבצות האזנות בזמן אמת וגם לאחר מכן על ידי צוות הניהול שלנו על מנת לבחון איך ניתן להתייעל ולשפר כל הזמן

***** הלקוחות מקבלים דיווח ברמה יומית עם מידע על הפעילות שהתבצעה באותו יום.

זה משתנה מפרוייקט לפרוייקט ותלוי במספר פרמטרים אנו אוהבים להניע פרוייקט ולאחר מספר שעות לעשות סיעור מוחות משותף ולבחון לעומק איך אפשר לעלות את הפרודוקציה

אנו מבטיחים לעשות את המירב והמיטב ולייצר תוצאות איכותיות יותר מכמויות

בהחלט כל השיחות מוקלטות במערכת ואנו מעבירים ללקוח בקובץ מסודר הקלטות של שיחות על מנת לקבל חוות דעת ולתקן במידת הצורך. זה חלק מההתנהלות וחשוב לא פחות.

נעמי זלצינגר בעלת וותק של כ 29 שנה בתחום.

החברה קיימת למעלה מ 13 שנה.

וניהלה לאורך התקופה מאות לקוחות מתחומים שונים

יתרונות העבודה איתנו

  • ייצוג הלקוח בצורה מקצועית אל מול הלקוח הנגבה
  • אסרטיביות וגביית החובות בפועל
  • יחס אישי והבנת צרכי הלקוח לעומק
  • פתרון בעיית הגביה לטווח ארוך
  • השארת הלקוח כלקוח ממשיך – ללא הפסקת קשר עסקי מפאת חוב
  • מיומנות ודווח גביה ברמה יומיומית
  • עבודה מול דו”ח גיול חובות רלוונטי
  • השגת יעדי גביה בזמן קצר יחסית
  • אמינות ושמירה על סודיות כנדרש
  • ניסיון רב בטיפול גביית חובות ללקוחות עסקיים

לסיכום:

לקוחותינו מקבלים את המיטב מבחינת: שירות, יחס, הבנת צרכים לעומק, יושרה, אמינות, שמירת סודיות וכמובן מקצועיות וניסיון. מנהלי הפרוייקטים בחברתינו הם אנשים מאושרים שעושים עבודתם מתוך רצון שמחה וחדווה ומקדמים את הערך של נתינה, עזרה, יצירת שפע והגדלת הכנסותיו של כל לקוח ולקוח!

קראו עוד

תהליך העבודה שלנו

(מי מכין את תסריט השיחה?) (אתם גם סוגרים עסקאות?)

בשלב הראשוני מתקיימת פגישה ( פרונטלית /טלפונית ) עם נעמי זלצינגר מנכ”לית החברה על מנת לבחון את מהות הפרויקט , מה הוא מציע עבור הלקוחות שלו ואיך הוא פועל, המטרה להבין מה היתרון היחסי שלו, ואיך יהיה הכי נכון לשווק אותו.

בנוסף אנו מגדירים יחד את המטרות אליהם אנו שואפים להגיע ובהתאם לכך מכינים ללקוח בריף, תסריט שיחה, ודאטה מותאמת עבורו בהתאם לפרמטרים שנכונים לו ( פילוח גאוגרפי, קהל יעד, וכו’)

לאחר מכן אנו מצוותים מנהלת פרויקט שתוביל אותו ותתנהל מול הלקוח כאשת קשר

לכל פרויקט תוצמד גם מנהלת הכללית של כל הפרויקטים ביתרון על מנת לבצע בקרה בהתנהלות ולסייע במידת בצורך

לאחר מכן מתבצעת שיחת יישור קו בין כל הגורמים הרלוונטיים ו… יוצאים לדרך

*** קודם כל לומדים מי הלקוח ומה היתרון היחסי שהוא מביא איתו, מה הוא מציע ללקוחות שלו ואיך הוא פועל, בהמשך מגדירים את המטרות, מצוותים מנהל פרוייקטים וצוות מסייע וביחד בוחרים את הדרך הנכונה לשיווק המוצר או הלקוח. לאחר כמה ימים אנחנו מכנסים א כל המעורבים בפרוייקט לישיבת סיעור מוחות, בודקים האם הדרך שבחרנו מתאימה, מתקנים מה שצריך ומדייקים עוד קצת על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות ואפטימליות.

קראו עוד