שירותי גבייה

גביית כספים ללקוחות עסקיים

מטרת השירות – לפנות מהלקוח את ההתעסקות בגביה כדי שיוכל להתמקד בצמיחת העסק. אנחנו מעניקים את השירות במקצועיות  ונחישות, תוך כדי בקרה וניהול של כלל החובות, ובכך מגדילים את צמיחת העסק ומשפרים את תזרים המזומנים.

בעולם הגבייה של ישראל כיום, מוכרת התופעה הקשה ומטרידה כל כך של גביית חובות, כאחת ה”רעות החולות” של המשק הישראלי.

אלפי אנשי מכירות מוצאים את עצמם עסוקים בגביית חובות ובמקום בתהליכי מכירה, מבוזבזות שעות רבות על טלפונים לצורך גביה, מנהלי חשבונות משקיעים שעות עבודה רבות בשיחות גבייה עם לקוחות חייבים עד לקבלת הכסף, ומאות אלפי תיקים נמצאים בהוצאה לפועל וכמעט ולא מתקדמים לכיוון גבייה מלאה. ועלותם לעיתים גבוהה מסכום החוב. ולא אחת תוך פגיעה ואובדן הקשר עם הלקוח.

עולם הגבייה כיום דורש ממנהלי החברות והארגונים הוצאות כספיות גדלות והולכות על תהליכי גבייה שונים. ההוצאה הנדרשת מחברה או ארגון או עסק, לגבות כל יחידת חוב הולכת ועולה. בין אם מדובר בחוב של 150 שקלים ובין אם מדובר בחובות של מאות אלפי שקלים, ואף יותר. הרי שנפח הזמן הנדרש, מרגע היווצרות החוב עד לרגע הגבייה שלו, זהה. כלומר, הזמן הנדרש לגבות את החובות לא קשור כמעט בשום צורה לגובה החוב עצמו.

כמעט כל אדם או גוף מסחרי, נתקל בתופעה של “סרבני תשלום”, אותם לקוחות/ מקבלי שרות / מוצר, החייב כספים אך מתנער מתשלום בטענות שונות. הצ’ק בדואר(שלושה חודשים?) התחלף חשב.(לפני חצי שנה ) ושאר תירוצים.
פעמים רבות אותו חייב משלם את חובו בשיק, אך השיק מסורב בציון “א.כ.מ”, או “מוגבל” , “מעוקל”, או שאר “קודים בנקאיים” , שלעיתים אינם מובנים לאדם המחוסר ידע מקצועי. לעיתים גביית החוב מוזנחת מכיוון שהגבייה מצריכה התעסקות שגוזלת זמן וכ”א מותאם ומיומן, ועלויות ההופכות לעיתים את גביית החובות ללא כלכלית.

חברת “היתרון היחסי” בבעלות נעמי זלצינגר, הקיימת בשוק משנת 2006 מומחית בהוצאת שיחות מקצועיות ללקוחות עסקיים ומציעה פתרון כולל לבעלי עסקים ומנהלי כספים של חברות, הנדרשים לגבייה שוטפת או ספציפית, ומעוניינים במערכת מסודרת ומקצועית, אשר תנצל את מלא הכלים המקצועיים לצורך גבייה מהירה ויעילה.

קראו עוד

היתרון היחסי בוידאו

שאלות ותשובות נפוצות

המונח טלמרקטינג מתייחס לשיחת מכירה טלפונית של מוצר או שירות, וטלמיטינג מתייחס לשיחת העברה מידע, יצירת נכונות לפגישה ותיאומה.

התשובה כמובן תלויה בסוג והיקף הפרוייקט. כשהמטרה היא להשיג תוצאות מירביות בזמן הקצר ביותר

קהל היעד נקבע בהתאם לפרמטרים אותם הלקוח מציג עבורנו

כמו כן אנו מעבדים את הדרישות של הלקוח בצירוף של 29 שנות ניסיון שלנו וכך יודעים מי קהל היעד הנכון

**** זו המומחיות של נעמי זלצינגר. ניסיון של 29 שנים בניהול פרויקטים בתחום מאפשר לה לדעת בדיוק לאיזה קהל לכוון.

יש לנו שקיפות מרבית עם הלקוח בכל הנעשה

  1. הלקוח מקבל דיווח ברמה יומית עם כל המידע על הפעילות שהתבצעה
  2. אנו עובדים עם מרכזייה חכמה וכל השיחות מוקלטות בכל זמן נתון שהלקוח מבקש לשמוע שיחות אנו מעבירים אליו בקובץ מסודר
  3. מתבצות האזנות בזמן אמת וגם לאחר מכן על ידי צוות הניהול שלנו על מנת לבחון איך ניתן להתייעל ולשפר כל הזמן

***** הלקוחות מקבלים דיווח ברמה יומית עם מידע על הפעילות שהתבצעה באותו יום.

זה משתנה מפרוייקט לפרוייקט ותלוי במספר פרמטרים אנו אוהבים להניע פרוייקט ולאחר מספר שעות לעשות סיעור מוחות משותף ולבחון לעומק איך אפשר לעלות את הפרודוקציה

אנו מבטיחים לעשות את המירב והמיטב ולייצר תוצאות איכותיות יותר מכמויות

בהחלט כל השיחות מוקלטות במערכת ואנו מעבירים ללקוח בקובץ מסודר הקלטות של שיחות על מנת לקבל חוות דעת ולתקן במידת הצורך. זה חלק מההתנהלות וחשוב לא פחות.

נעמי זלצינגר בעלת וותק של כ 29 שנה בתחום.

החברה קיימת למעלה מ 13 שנה.

וניהלה לאורך התקופה מאות לקוחות מתחומים שונים

יתרונות העבודה איתנו

  • ייצוג הלקוח בצורה מקצועית אל מול הלקוח הנגבה
  • אסרטיביות וגביית החובות בפועל
  • יחס אישי והבנת צרכי הלקוח לעומק
  • פתרון בעיית הגביה לטווח ארוך
  • השארת הלקוח כלקוח ממשיך – ללא הפסקת קשר עסקי מפאת חוב
  • מיומנות ודווח גביה ברמה יומיומית
  • עבודה מול דו”ח גיול חובות רלוונטי
  • השגת יעדי גביה בזמן קצר יחסית
  • אמינות ושמירה על סודיות כנדרש
  • ניסיון רב בטיפול גביית חובות ללקוחות עסקיים

לסיכום:

לקוחותינו מקבלים את המיטב מבחינת: שירות, יחס, הבנת צרכים לעומק, יושרה, אמינות, שמירת סודיות וכמובן מקצועיות וניסיון. מנהלי הפרוייקטים בחברתינו הם אנשים מאושרים שעושים עבודתם מתוך רצון שמחה וחדווה ומקדמים את הערך של נתינה, עזרה, יצירת שפע והגדלת הכנסותיו של כל לקוח ולקוח!

קראו עוד

תהליך העבודה שלנו

(מי מכין את תסריט השיחה?) (אתם גם סוגרים עסקאות?)

בשלב הראשוני מתקיימת פגישה ( פרונטלית /טלפונית ) עם נעמי זלצינגר מנכ”לית החברה על מנת לבחון את מהות הפרויקט , מה הוא מציע עבור הלקוחות שלו ואיך הוא פועל, המטרה להבין מה היתרון היחסי שלו, ואיך יהיה הכי נכון לשווק אותו.

בנוסף אנו מגדירים יחד את המטרות אליהם אנו שואפים להגיע ובהתאם לכך מכינים ללקוח בריף, תסריט שיחה, ודאטה מותאמת עבורו בהתאם לפרמטרים שנכונים לו ( פילוח גאוגרפי, קהל יעד, וכו’)

לאחר מכן אנו מצוותים מנהלת פרויקט שתוביל אותו ותתנהל מול הלקוח כאשת קשר

לכל פרויקט תוצמד גם מנהלת הכללית של כל הפרויקטים ביתרון על מנת לבצע בקרה בהתנהלות ולסייע במידת בצורך

לאחר מכן מתבצעת שיחת יישור קו בין כל הגורמים הרלוונטיים ו… יוצאים לדרך

*** קודם כל לומדים מי הלקוח ומה היתרון היחסי שהוא מביא איתו, מה הוא מציע ללקוחות שלו ואיך הוא פועל, בהמשך מגדירים את המטרות, מצוותים מנהל פרוייקטים וצוות מסייע וביחד בוחרים את הדרך הנכונה לשיווק המוצר או הלקוח. לאחר כמה ימים אנחנו מכנסים א כל המעורבים בפרוייקט לישיבת סיעור מוחות, בודקים האם הדרך שבחרנו מתאימה, מתקנים מה שצריך ומדייקים עוד קצת על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות ואפטימליות.

קראו עוד