הקמת מערך טלמרקטינג – איך עושים את זה?
מחלקת הטלמרקטינג מהווה את אחד המוקדים המרכזיים בכל חברה וארגון, אם לא המרכזית ביותר. מחלקה איכותית ויעילה מהווה הוכחה אמיתית לכך שהחברה חיה וקיימת. אחד
מחלקת הטלמרקטינג מהווה את אחד המוקדים המרכזיים בכל חברה וארגון, אם לא המרכזית ביותר. מחלקה איכותית ויעילה מהווה הוכחה אמיתית לכך שהחברה חיה וקיימת. אחד
לפני כשלושה חודשים פנה אליי לקוח המשווק מיזם משותף עם אלון גל בנושא “כתב שירות לנהג” וביקש ממני לפנות לקהל יעד של לקוחות פרטיים ולשכנע
כאשר אנו מעוניינים ליצור קשר טלפוני עם לקוחות פוטנציאלים אשר טרם התוודענו אליהם יש לדעת כיצד נכון יהיה ליצור איתם את הכימיה והאמון. בדרך כלל יצירת כימיה
“היתרון היחסי” יצרה מודל שדרכו ניתן להוציא מכל איש טלמרקטינג טלמיטינג את המיטב עבורו – מודל הפרח מודל הפרח יוצר בטחון בעבודה ואיזון. הפרח בעצם מביא
בכדי לייצר שיחת טלמרקטינג טלמיטינג טובה והביטחון לעשותה מבלי לפחד משאלות שיגיעו,יש צורך לקיים מספר פרמטרים : ידע-התלהבות-אמונה במוצר-התכווננות בטרם יצרנו שיחה עם לקוח פוטנציאלי,
חברות משקיעות הון ומשאבים רבים בגיוס לקוחות חדשיםומפספסות את הקהל הקיים שלהןאותו קהל שהן כל כך מתאמצות לגייס.בכל חברה אמור להיות גורם האמון על השירות
יצירת קשר מהירה
אנחנו מבטיחים שלא רק יצירת הקשר תהיה מהירה – אלא גם החזרה אליך!
כתובת הדוא״ל שלנו: naomi@hayitaron.co.il