טלמרקטינג

שיטות עבודה לטלמרקטינג

טלמרקטינג הינה שיטת לשיווק ישיר ולמכירות באמצעות הטלפון. בשיטה זו אנו מתקשרים לאנשים או עסקים על מנת להציע להם שירות או מוצר, אנחנו פונים ללקוחות מתוך מאגר קיים, שלנו שנבחר בקפידה או שניתן על ידי הלקוח.

כאשר אנו מעניקים שרותי טלמיטינג, טלמרקטינג וקידום מכירות לחברות אנו מכינים עבודת תשתית אשר מהווה את
הבסיס לפעילות עתידית. ראשית אנו מוודאים שהגוף הינו גוף יציב בעל יחודיות בתחומו ואשר נותן שירות מקצועי ללקוחותיו.
לאחר שהוחלט על שת”פ בין הצדדים נערכת חשיבה על אפיון הלקוחות הפוטנציאליים לפרוייקט, ובהתאם ניתנת דאטה
ע”י הלקוח שרכש את שירותינו , במידת הצורך יש באפשרותינו לעזור לו ביצירתה. הדאטה כוללת את הפרמטרים הרצויים
כגון: שם הלקוח, כתובתו, מס’ טלפון, כתובת אתר וכו’….

על מנת לתת מענה מקצועי, מתקיימת הדרכה לצוות היתרון היחסי, בהדרכה ניתנים ההדגשים המקצועיים מהפשוטים ביותר
ועד למורכבים ביותר,בודקים מיהו קהל היעד ומאפייניו. לפני התחלת הפעילות מתבצעות הדרכות סימולציות /
התגברות על התנגדויות / בדיקת האופן בו נציג את מרכולתנו ללקוח הפוטנציאלי ומכאן – אנו יוצאים לנצח בפרוייקט לאחר שכל הידע הדרוש לנו נמצא כבר ברשותנו.

בשיחות אנו מקפידים על:

1. שיחה עם הגורם הנכון בארגון אליו התקשרנו – השיחה נעשת בצורה נעימה ומקדמת, חשוב לנו לדבר בנמרצות.
2. יצירת כימיה – שאילת שאלות רלוונטיות, התעניינות בלקוח / במקצועיות שלו, ביתרונותיו, בנקודות החוזק שלו – ייצרו.
3. הקשבה  הקשבה אקטיבית הינה פרט חשוב ומוביל בשיחה – עלינו להיות קשובים למילים שנאמרות בשיחה.
4. מעקב –  קיימת חשיבות רבה בשמירת קשר וחזרה ללקוחות עמם התחלנו לשוחח. המעקב הינו קריטי פעמים רבות ועל פיו.
חברת היתרון היחסי מתייחסת לפעילות השיווקית אותה היא מעניקה ללקוחותיה ברצינות תוך כדי מעקב אחר תוצאות, ביצוע עבודה בשקיפות מלאה מול ההלקוח ומעל לכל תוך כדי נאמנות ומקצועיות.

קראו עוד

מאמרים בנושא טלמרקטינג

היתרון היחסי בוידאו

שאלות ותשובות נפוצות

המונח טלמרקטינג מתייחס לשיחת מכירה טלפונית של מוצר או שירות, וטלמיטינג מתייחס לשיחת העברה מידע, יצירת נכונות לפגישה ותיאומה.

התשובה כמובן תלויה בסוג והיקף הפרוייקט. כשהמטרה היא להשיג תוצאות מירביות בזמן הקצר ביותר

קהל היעד נקבע בהתאם לפרמטרים אותם הלקוח מציג עבורנו

כמו כן אנו מעבדים את הדרישות של הלקוח בצירוף של 29 שנות ניסיון שלנו וכך יודעים מי קהל היעד הנכון

**** זו המומחיות של נעמי זלצינגר. ניסיון של 29 שנים בניהול פרויקטים בתחום מאפשר לה לדעת בדיוק לאיזה קהל לכוון.

יש לנו שקיפות מרבית עם הלקוח בכל הנעשה

  1. הלקוח מקבל דיווח ברמה יומית עם כל המידע על הפעילות שהתבצעה
  2. אנו עובדים עם מרכזייה חכמה וכל השיחות מוקלטות בכל זמן נתון שהלקוח מבקש לשמוע שיחות אנו מעבירים אליו בקובץ מסודר
  3. מתבצות האזנות בזמן אמת וגם לאחר מכן על ידי צוות הניהול שלנו על מנת לבחון איך ניתן להתייעל ולשפר כל הזמן

***** הלקוחות מקבלים דיווח ברמה יומית עם מידע על הפעילות שהתבצעה באותו יום.

זה משתנה מפרוייקט לפרוייקט ותלוי במספר פרמטרים אנו אוהבים להניע פרוייקט ולאחר מספר שעות לעשות סיעור מוחות משותף ולבחון לעומק איך אפשר לעלות את הפרודוקציה

אנו מבטיחים לעשות את המירב והמיטב ולייצר תוצאות איכותיות יותר מכמויות

בהחלט כל השיחות מוקלטות במערכת ואנו מעבירים ללקוח בקובץ מסודר הקלטות של שיחות על מנת לקבל חוות דעת ולתקן במידת הצורך. זה חלק מההתנהלות וחשוב לא פחות.

נעמי זלצינגר בעלת וותק של כ 29 שנה בתחום.

החברה קיימת למעלה מ 13 שנה.

וניהלה לאורך התקופה מאות לקוחות מתחומים שונים

יתרונות העבודה איתנו

  • ייצוג הלקוח בצורה מקצועית אל מול הלקוח הנגבה
  • אסרטיביות וגביית החובות בפועל
  • יחס אישי והבנת צרכי הלקוח לעומק
  • פתרון בעיית הגביה לטווח ארוך
  • השארת הלקוח כלקוח ממשיך – ללא הפסקת קשר עסקי מפאת חוב
  • מיומנות ודווח גביה ברמה יומיומית
  • עבודה מול דו”ח גיול חובות רלוונטי
  • השגת יעדי גביה בזמן קצר יחסית
  • אמינות ושמירה על סודיות כנדרש
  • ניסיון רב בטיפול גביית חובות ללקוחות עסקיים

לסיכום:

לקוחותינו מקבלים את המיטב מבחינת: שירות, יחס, הבנת צרכים לעומק, יושרה, אמינות, שמירת סודיות וכמובן מקצועיות וניסיון. מנהלי הפרוייקטים בחברתינו הם אנשים מאושרים שעושים עבודתם מתוך רצון שמחה וחדווה ומקדמים את הערך של נתינה, עזרה, יצירת שפע והגדלת הכנסותיו של כל לקוח ולקוח!

קראו עוד

תהליך העבודה שלנו

(מי מכין את תסריט השיחה?) (אתם גם סוגרים עסקאות?)

בשלב הראשוני מתקיימת פגישה ( פרונטלית /טלפונית ) עם נעמי זלצינגר מנכ”לית החברה על מנת לבחון את מהות הפרויקט , מה הוא מציע עבור הלקוחות שלו ואיך הוא פועל, המטרה להבין מה היתרון היחסי שלו, ואיך יהיה הכי נכון לשווק אותו.

בנוסף אנו מגדירים יחד את המטרות אליהם אנו שואפים להגיע ובהתאם לכך מכינים ללקוח בריף, תסריט שיחה, ודאטה מותאמת עבורו בהתאם לפרמטרים שנכונים לו ( פילוח גאוגרפי, קהל יעד, וכו’)

לאחר מכן אנו מצוותים מנהלת פרויקט שתוביל אותו ותתנהל מול הלקוח כאשת קשר

לכל פרויקט תוצמד גם מנהלת הכללית של כל הפרויקטים ביתרון על מנת לבצע בקרה בהתנהלות ולסייע במידת בצורך

לאחר מכן מתבצעת שיחת יישור קו בין כל הגורמים הרלוונטיים ו… יוצאים לדרך

*** קודם כל לומדים מי הלקוח ומה היתרון היחסי שהוא מביא איתו, מה הוא מציע ללקוחות שלו ואיך הוא פועל, בהמשך מגדירים את המטרות, מצוותים מנהל פרוייקטים וצוות מסייע וביחד בוחרים את הדרך הנכונה לשיווק המוצר או הלקוח. לאחר כמה ימים אנחנו מכנסים א כל המעורבים בפרוייקט לישיבת סיעור מוחות, בודקים האם הדרך שבחרנו מתאימה, מתקנים מה שצריך ומדייקים עוד קצת על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות ואפטימליות.

קראו עוד